دیدار آلومینیوم - گل‌گهر با وجود مشکلات زمستانی!

با وجود اینکه گفته شد بر اساس برنامه، آلومینیوم و گل‌گهر فردا (دوشنبه) بازی معوقه هفته سیزدهم لیگ‌ برتر فوتبال را برگزار می‌کنند، اما ممکن است باز هم این دیدار لغو شود و به تاخیر بیفتد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال قرار بود آلومینیوم و گل‌گهر در ورزشگاه امام خمینی اراک به‌مصاف یکدیگر بروند که بارش برف و شرایط بد چمن بازی را ۲۴ ساعت به‌تعویق انداخت و پس از ۲۴ ساعت، دوباره به‌دلیل شرایط نامساعد جوّی بازی لغو شد و هنوز به‌دلیل فشردگی مسابقات، بازی معوقه انجام نشده‌است.

با وجود اینکه بر اساس برنامه اعلام‌شده توسط سازمان لیگ فوتبال ایران قرار است دیدار معوقه تیم‌های آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۵ فردا _ دوشنبه بیست‌وششم دی‌ _ در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار شود، اما با توجه به شرایط جوّی خاص و قطعی گاز در بعضی نقاط کشور، مباحثی دربارۀ این بازی معوقه هفته سیزدهم مطرح شده است.

در شرایطی که طی روزهای گذشته بیشتر شهرهای کشور با تعطیلی روبه‌رو شده‌اند و عوامل ایجادشده به احتمال فراوان مانع از اجرای عادی همه‌چیز به‌ویژه برگزاری مسابقات فوتبال خواهد شد، باید دید آیا باز هم باید منتظر لغو و به‌تاخیر افتادن بازی معوقه دو تیم آلومینیوم و گل‌گهر باشیم یا بالاخره سازمان لیگ از پس برگزاری این مسابقه برمی‌آید.

اگر در روزهای آینده این دیدار برگزار نشود، با توجه به شروع مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در نیم‌فصل دوم، باید هفته‌ها منتظر بمانیم تا دوباره شرایطی فراهم شود که این بازی در زمان تعطیلی بازی‌های لیگ برتر به انجام برسد و از همین رو اهمیت برگزاری این تقابل بررسی می‌شود و سازمان لیگ هرطور که شده باید این مسابقه را در تاریخ مقرر یعنی فردا برگزار کند و البته همچنان هیچ چیز در این زمینه قطعی نیست.

کد خبر 634071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.