اعلام آمادگی اداره راه‌وشهرسازی برای خانه‌دار شدن کارکنان شهرداری

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اعلام آمادگی اداره راه‌وشهرسازی برای خانه‌دار شدن کارکنان شهرداری، بر ضرورت مساعدت مدیریت شهری برای احداث منازل مسکونی تاکید کرد و گفت: تفاهم‌نامه احداث مسکن کارکنان باید بین شهرداری و راه‌وشهرسازی در قالب طرح ملی مسکن منعقد شود.

توماج وحیدافشار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: جزئیات طرح جامع شهر باید به اطلاع عموم شهروندان برسد و محرمانه تلقی نشود، چرا که دلالان و سودجویان از خلأ موجود نهایت استفاده را می‌برند و اقدام به خرید و فروش زمین شهروندان با قیمت‌های پایین می‌کنند.

وی با انتقاد از روند افزایشی پرونده‌های مطرح شده در کمیسیون ماده ۵ ادامه داد: ماده ۵ چندان موضوع جالبی از منظر حقوق شهروندی نیست، چرا که هر چیزی که اعمال سلیقه در آن باشد شائبه‌دار است.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: صنعت ساختمان یک صنعت اشتغال‌زا در سطح شهر است و برای هر مترمربع احداث ساختمان برای هفت تا هشت نفر شغل ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد: باید سازندگان را هدایت کنیم و رونق ساخت‌وساز در شهر را داشته باشیم تا بتوانیم وضعیت اشتغال، سرمایه‌گذاری و پروژه‌های عمرانی را در شهر ارتقا دهیم.

وحیدافشار با اشاره به ظلمی که در حق شهر ارومیه در تصویب طرح جامع در خصوص پایین نشان دادن جمعیت آن شد، افزود: امروزه مدیریت شهری برای بالای یک میلیون نفر سرویس می‌دهد و حق ارومیه با نشان دادن جمعیت کم تضییع خواهد شد و از سوی دیگر بحث جمعیت منفذهای زیادی برای شهر ایجاد می‌کند که می‌تواند به توسعه و آبادانی آن منجر شود و توجه برنامه‌ریزان کلان کشوری را به این سمت جلب کند.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اعلام آمادگی اداره راه و شهرسازی برای خانه‌دار شدن کارکنان شهرداری، بر ضرورت مساعدت مدیریت شهری برای احداث منازل مسکونی تاکید کرد و گفت: تفاهم‌نامه احداث مسکن کارکنان بین شهرداری و راه و شهرسازی در قالب طرح ملی مسکن باید منعقد شود تا کارکنان خدوم این مجموعه نیز بتوانند از مزایای آن بهره‌مند شوند.

کد خبر 634040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.