گره‌گشایی از مشکلات شهر و شهروندان در گرو تعامل مدیریت شهری و راه‌وشهرسازی

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: راه و شهرسازی نقش و تاثیر زیادی در مدیریت شهری دارد و تعامل این دو مجموعه می‌تواند به گره‌گشایی از مشکلات شهر و شهروندان منجر شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نقی کریمی امروز_ یک‌شنبه بیست‌وپنجم دی_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ارومیه که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی و شهردار ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: راه و شهرسازی نقش و تأثیر زیادی در مدیریت شهری دارد و تعامل این دو مجموعه می‌تواند به گره کشایی از مشکلات شهر و شهروندان منجر شود.

وی ادامه داد: در خصوص تشکیل مرتب جلسات کمیسیون ماده پنج و مساعدت‌هایی که در این راستا می‌شود، قدردانی می‌کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه خطاب به مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: انتظار داریم در بحث کمربندی اصلی شهر نیز همچون کمیسیون ماده ۵ به کمک مدیریت شهری بیایید تا بتوانیم خدمتی ماندگار برای شهر انجام دهیم.

وی با اشاره به ایجاد کمربند سبز ارومیه و بحران‌های زیست محیطی اعم از کمبود بارش‌ها تصریح کرد: باید از محل صرفه جویی آب در بخش کشاورزی، آب مورد نیاز کمربند سبز ارومیه تأمین شود که نیازمند برنامه ریزی از سوی مسئولان استانی متولی است.

کریمی در خصوص بودجه ۱۲۰ میلیارد تومانی ستاد بازآفرینی استان خاطرنشان کرد: حق شهر ارومیه از بودجه بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی را باید مطالبه کنند و کمیسیون توسعه محلی و بازآفرینی شهری پیگیر این امور باشد.

کد خبر 634034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.