کاهش مسافرکش‌های غیرمجاز در بندرانزلی

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری بندرانزلی با اشاره به فعالیت بیش از یک هزار دستگاه تاکسی مجاز در سطح شهر، گفت: وجود تعداد زیادی تاکسی شهری و فرهنگ خوب شهروندان انزلی در استفاده از ناوگان تاکسیرانی، موجب کاهش حضور مسافرکش‌های شخصی در این شهر شده است.

حسین بیک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یک هزار و ۳۹۶ دستگاه تاکسی در ناوگان سازمان حمل‌ونقل شهرداری بندرانزلی وجود دارد، از این تعداد ۶۸۸ دستگاه تاکسی درون‌شهری، ۲۶۳ دستگاه خط ویژه، ۱۳۰ دستگاه بی‌سیم و ۳۱۵ دستگاه تاکسی تلفنی در دفاتر آژانس فعال است.

وی افزود: وجود تعداد زیادی تاکسی شهری و فرهنگ خوب شهروندان انزلی در استفاده از ناوگان تاکسیرانی، موجب کاهش حضور مسافرکش‌های شخصی در این شهر شده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری بندرانزلی خاطرنشان کرد: فعالیت ناوگان تاکسیرانی از صبح زود آغاز می‌شود و ساعت ۱۹:۳۰ به پایان می‌رسد، پس از اتمام ساعت کار تاکسیرانان به خصوص در شش ماهه دوم سال، تعدادی از مسافرکش‌های شخصی در شهر اقدام به جابه جایی مسافر می‌کنند.

بیک‌زاده تاکید کرد: تاکسی امن‌ترین وسیله نقلیه برای سفرهای درون شهری است، زیرا رانندگان آن با داشتن گواهینامه معتبر رانندگی، کارت سلامت، پروانه فعالیت و کارت تردد، صلاحیت اخلاقی و نداشتن سوءپیشینه تحت نظارت سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری فعالیت می‌کنند.

وی به شهروندان توصیه کرد برای امنیت بیشتر، جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی و مفقود شدن لوازم همراه در سفرهای درون‌شهری به جای مسافرکش‌های شخصی غیرمجاز، از تاکسی استفاده کنند.

به گزارش ایمنا، بندرانزلی با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 634030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.