عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۵ دی‌ماه

در این بسته خبری از اجرای عملیات مکانیزه برف‌روبی شهر قزوین با بیش از ۲۰ دستگاه خودرو تا ۶۳۰ ون و ۱۶۲ اتوبوس تهران در مرحله پلاک‌گذاری و تدوین طرح جامع ترافیکی شهر تبریز را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

اجرای عملیات مکانیزه برف‌روبی شهر قزوین با بیش از ۲۰ دستگاه خودرو

حسین عمویی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: هم اکنون عملیات مکانیزه برف روبی و نمک پاشی با ۲۰ دستگاه برف روب، نمک پاش و گریدر در حال انجام است.

۶۳۰ ون و ۱۶۲ اتوبوس تهران در مرحله پلاک‌گذاری

علیرضا زاکانی، شهردار تهران با بیان اینکه ۶۳۰ ون تهران در مرحله پلاک گذاری است، گفت: در حال حاضر ۱۶۲ اتوبوس نیز در مسیر پلاک گذاری است و ما پول قدرالسهم مان را برای تولید و خرید ۶۴۰ دستگاه اتوبوس واریز کردیم.

طرح جامع ترافیکی شهر تبریز تدوین می‌شود

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز با تاکید بر تدوین طرح جامع ترافیکی شهر، نتیجه اجرای طرح ساماندهی وانت بارها را کاهش ۱۵ درصدی ترافیک سطح شهر اعلام کرد.

آماده‌باش ۲۲ هزار نیرو و ۲۰۰۰ خودروی تخصصی و عمومی در پایتخت

علیرضا جعفری، مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران از آماده باش ۲۲ هزار نیروی خدمات شهری به همراه دو هزار خودروی تخصصی و عمومی در تهران درپی بارش برف خبر داد.

بیش از ۱۶ هزار استعلام الکترونیکی از طریق سامانه شهروندسپاری شهرداری ارومیه انجام شد

یاسر اسدپور، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه از انجام بیش از ۱۶ هزار استعلام الکترونیکی از طریق سامانه شهروندسپاری شهرداری ارومیه خبر داد.

برف‌روبی معابر شهری قزوین / تردد در شهر جریان دارد

جابر خرم‌نیا، رئیس کارگروه هشدار و اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت بحران شهرداری قزوین گفت: عملیات برف‌روبی، نمک‌پاشی و شن‌ریزی در معابر شهری قزوین آغاز شده و در حال حاضر تمامی پل‌ها و تقاطع‌های غیرهمسطح در سطح شهر باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

برف‌روبی معابر شهری همدان با ۵۰۰ نیروی شهرداری

سید مسعود حسینی، شهردار همدان با بیان اینکه برف روبی معابر شهری با ۵۰۰ نیروی شهرداری در حال انجام است، گفت: این خدمات با استفاده از ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات شهرداری و کمک بخش خصوصی از روز گذشته همزمان با بارش سنگین برف آغاز شده است.

آمادگی شهرداری رفسنجان برای مواجهه با شرایط ناپایدار جوی

جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری در پی وقوع بارش احتمالی در شهرستان، با حضور معاون شهرسازی و امور زیربنایی، مدیران مناطق یک و دو، معاون خدمات شهری و رؤسای سازمان‌های عمران، آتش نشانی و فضای سبز در محل دفتر معاونت خدمات شهری برگزار شد.‌

کد خبر 634027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.