استان‌های پرمصرف گاز/۷۸درصد گاز در بخش خانگی و تجاری مصرف می‌شود

سخنگوی شرکت ملی گاز با تاکید بر اینکه درحال‌حاضر ۷۸ درصد گاز در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده مصرف می‌شود، گفت: شبکه سراسری در کل کشور در پایداری کامل قرار دارد و به صورت بسیار جزئی و موردی در سرشاخه‌ها با مشکل مواجه شدیم که اکثراً هم رفع شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس اعظمی با اشاره به کاهش مصرف گاز در بخش خانگی اظهار کرد: میزان مصرف گاز در بخش خانگی ۶۶۳ میلیون مترمکعب شده، درحالی‌که این عدد می‌توانست به ۶۹۰ میلیون مترمکعب نیز برسد.

در برخی استان‌ها که تعطیلی اتفاق افتاده شاهد کنترل مصرف هستیم، به ترتیب استان تهران با ۱۲۶ میلیون مترمکعب، استان خراسان رضوی با ۶۳ میلیون میلیون مترمکعب، استان اصفهان ۴۶ میلیون متر مکعب، آذربایجان شرقی نیز با ۴۲ میلیون مترمکعب به ترتیب پرمصرف‌ترین استان‌ها هستند.

وی با تاکید بر اینکه درحال‌حاضر ۷۸ درصد گاز در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده مصرف می‌شود، تصریح کرد: شبکه سراسری در کل کشور در پایداری کامل قرار دارد و به صورت بسیار جزئی و موردی در سرشاخه‌ها با مشکل مواجه شدیم که اکثراً هم رفع شده است، همکاران ما شبانه‌روز در آماده‌باش هستند و مشکلات را برطرف می‌کنند.

کد خبر 634017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.