بارش برف محورهای مواصلاتی لرستان را لغزنده کرده است

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان لرستان گفت: از بامداد امروز بارش برف در محورهای بروجرد، دورود، نورآباد، الیگودرز، ازنا و نیز بارش باران در سایر محورهای مواصلاتی استان گزارش شده و سطح معابر این محورها برای تردد خودروها لغزنده است.

محمد زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: براساس اعلام پاسگاه‌های پلیس راه استان از بامداد امروز بارش برف در محورهای" "بروجرد، دورود، نورآباد، الیگودرز، ازنا" و نیز بارش باران در سایر محورهای مواصلاتی استان گزارش شده و سطح معابر این محورها برای تردد خودروها لغزنده است.

وی ادامه داد: به رانندگان توصیه می‌کنم که از ترددهای غیر ضروری در محورهای مذکور خودداری کرده و قبل از سفر از وضعیت راه‌ها و شرایط بارش برف و باران در محورها اطلاع یابند و همواره رعایت سرعت مطمئنه و جوانب احتیاط را در شرایط برفی و بارانی مد نظر قرار دهند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان لرستان بر لزوم به همراه داشتن تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ هنگام عزیمت به محورهای برفی تاکید کرد و گفت: سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاک کن هم از جمله موارد مهمی است که رانندگان باید به آن توجه کنند.

وی با بیان اینکه کارشناسان پلیس راه فرماندهی انتظامی استان در تمام محورها آماده خدمت‌رسانی به مردم و رانندگان هستند، خاطرنشان کرد: امیدوارم رانندگان با رعایت قوانین و مقررات رانندگی سفری ایمن و بدون حادثه‌ای داشته باشند.

کد خبر 634005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.