استمرار خدمت‌رسانی مدیریت شهری اصفهان در حوزه نشاط خانواده‌ها

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان از دست اندرکاران برگزاری برنامه‌های تفریحی ویژه روز زن و بانوان اصفهانی استقبال کننده از این رویدادها قدردانی کرد و گفت: امیدواریم خدمت‌رسانی به‌ویژه در حوزه نشاط خانواده به شهروندان همواره ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرزانه کلاهدوزان امروز _یکشنبه بیست‌وپنجم دی_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: هفته گذشته در هفتادویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا (س)، مصوبه‌ای ویژه به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر رسید که در نوع خود قابل تحسین بود.

وی افزود: براساس این لایحه دو فوریتی به مناسبت ایام میلاد حضرت زهرا (س) رایگان‌شدن بلیت اتوبوس و مترو برای بانوان و دختران در روزهای پنجشنبه و جمعه بیست‌ودوم و بیست‌وسوم دی تصویب شد، علاوه بر اینکه این مصوبه هدیه‌ای برای بانوان اصفهانی در روز زن تعیین شد، تصمیمی مبتنی بر ترویج فرهنگ استفاده از حمل‌ونقل عمومی نیز بود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: استقبال بانوان اصفهانی از این مصوبه نشان از حرکت مؤثر شورا داشت و جا دارد از همکاران خود در حمایت از این مصوبه و دست اندرکاران حوزه مترو و قطار شهری به‌ویژه بانوانی که در این روز از حمل‌ونقل عمومی استقبال شایان توجهی کردند، قدردانی کنم.

وی تصریح کرد: همچنین رایگان شدن استفاده از خدمات در شرکت توسعه سیاحتی سپاهان و سایر اماکن سازمان فرهنگی و اجتماعی شهری و مدیریت ناژوان در روزهای بیست‌ودوم و بیست‌وسوم دی به تصویب رسید، با پیشنهاد اعضای شورا بخش تفریحی و اماکن فرهنگی و اجتماعی شهری، شامل موزه عصارخانه شاهی، موزه حمام علی قلی آقا، تله کابین صفه، تله سیژ ناژوان، باغ پرندگان، باغ خزندگان، موزه صدف‌ها و شهر رویاها علاوه بر رایگان شدن برای بانوان و دختران، برای خردسالان پسر تا ۱۰ سال نیز در قالب طرح مهمان مامان رایگان شد که در این دو روز، شاهد آمار بی نظیر استقبال مادران اصفهانی و فرزندان آن‌ها در استقبال از این اماکن بودیم.

کلاهدوزان خاطرنشان کرد: ضمن قدردانی از همکاران خود در شورا و دست‌اندرکاران زیرساخت‌های تفریحی و فرهنگی مذکور، استقبال بانوان از هدیه ویژه مدیریت شهری را در روز زن قدر می‌نهیم، امید که خدمت‌رسانی به‌ویژه در حوزه نشاط خانواده به شهروندان همواره به نیکی ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به برگزاری اجتماع دختران حاج قاسم گفت: این برنامه جمعیت انبوهی از دختران شهر را به مصلی کشاند، برنامه‌ای با شکوه و زیبا بود و در همین جا از زحمات دست اندرکاران آن برنامه نیز قدردانی می‌کنم.

کد خبر 633958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.