استفاده از ظرفیت بانوان موجب رونق و آبادانی شهر می‌شود

شهردار شهرکرد گفت: بانوان در مجموعه مدیریت شهری با دقت، نظم و رعایت ضوابط و مقررات مشغول خدمت هستند و باید از ظرفیت آن‌ها در عرصه‌های مدیریتی بیشتر استفاده کنیم؛ بانوان همان‌گونه که در خانه سبب تحکیم بنیان خانواده می‌شوند، با تلاش خود در محل کار نیز می‌توانند موجب رونق و آبادانی شهر شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز _یکشنبه بیست‌وپنجم دی‌ماه _ در آئین تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری شهرکرد، اظهار کرد: بانوان کارایی بالایی دارند و امیدواریم بتوانیم از وجود این قشر در بخش‌های مدیریتی بهره ببریم.

وی افزود: بانوان امروز مسئولیت اشتغال و خانواده را بر دوش دارند و دغدغه اصلی آنها در جامعه تحکیم بنیاد خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه کارکنان زن در شهرداری دغدغه‌های خود را با شهرداری مطرح کنند، خاطرنشان کرد: بانوان همان‌طور که در کار دقت نظر دارند، در خانواده نیز این گونه هستند و موجب شکل‌گیری جامعه‌ای بانشاط در چارچوب ارزش‌ها می‌شوند.

واحدیان تاکید کرد: در پایان سال کاری هستیم؛ لذا درخواست دارم با توجه به مسئولیت‌های مختلف در بخش‌های متعدد، کار با جدیت بیشتری پیش برود. هنوز هم با بودجه درآمدی فاصله داریم و به دلیل شرایط اقتصادی جامعه موفق نشده‌ایم در نیمه نخست سال بسیاری از اتفاقات را رقم بزنیم.

وی اضافه کرد: شهر روی ستون خانواده شهرداری بنا شده است، اگر این پایه استوار باشد بسیاری موارد دیگر نیز سامان می‌یابد؛ امیدواریم با همدلی بتوانیم شاهد منابع درآمدی پایدار و خوبی باشیم تا سال متفاوتی را برای شهر و شهرداری آغاز کنیم، البته تحقق این مهم نیاز به همت کارکنان دارد.

شهردار شهرکرد گفت: بانوان در مجموعه مدیریت شهری با دقت، نظم و رعایت ضوابط و مقررات مشغول به خدمت هستند و باید از ظرفیت آن‌ها در عرصه‌های مدیریتی بیشتر استفاده کنیم. همان‌گونه که بانوان در خانه سبب تحکیم بنیان خانواده می‌شوند، با تلاش خود در محل کار نیز می‌توانند موجب رونق و آبادانی شهر شوند.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین حسین مختاری، امام جماعت شهرداری شهرکرد نیز اظهار کرد: بزرگترین نعمت که خدمت به خلق خدا است، نصیب بانوان شده که یک عبادت محسوب می‌شود؛ عفت، حیا و پاکدامنی باید سرلوحه زندگی بانوان باشد.

وی با اشاره به قدرت بانوان در نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: زنان به برکت نظام اسلامی قدرتمند، تحصیل‌کرده و صاحب جایگاه شده‌اند و امروز نگاه نظام اسلامی به زنان تکریم است.

امام جماعت شهرداری شهرکرد ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی به حقوق زنان احترام گذاشته شده، اما آزادی که غرب از آن صحبت می‌کند عین اسارت است.

کد خبر 633928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.