امیر سرتیپ دوم خلبان نوری فرمانده پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان شد

امیر سرتیپ دوم خلبان استاد صمد نوری در مراسمی با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش، به عنوان فرمانده پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان که با حضور مسئولان و فرماندهان کشوری و لشکری استان برگزار شد، اظهار کرد: پایگاه شکاری شهید بابایی از یگان‌های راهبردی، بزرگ، حساس و قلب نیروی هوایی است این پایگاه توان دفاع از جنوب غرب و شرق کشور را دارد که در دوران دفاع مقدس نیز این مأموریت را با حفاظت از مکان‌های حساس انجام داد.

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به‌ویژه شهدای نیروی هوایی ارتش افزود: پایگاه شکاری شهید بابایی از یک موقعیت استراتژیک برخوردار است این پایگاه در طول هشت سال دفاع مقدس مأموریت‌های ویژه‌ای به خصوص در باز نگه‌داشتن شریان اقتصادی کشور و دفاع از منابع نفتی بر عهده داشت.

وی ضمن تجلیل و تکریم از زحمات و فعالیت‌های امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا انگیزه گفت: با توجه به تعهد و تخصص سرتیپ دوم خلبان انگیزه، کارکنان جوان این پایگاه نیز برای موفقیت لازم است که این دو ویژگی مهم یعنی تعهد و تخصص داشته باشند.

در ابتدای مراسم نیز امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا انگیزه، فرمانده سابق پایگاه شکاری شهید بابایی گزارشی از اقدامات انجام شده در مدت تصدی خود در مقام فرماندهی این پایگاه ارائه کرد.

کد خبر 633914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.