اسماعیلی: کار هیئت انتخاب جشنواره فیلم فجر تا دو روز آینده تمام می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کار هیئت انتخاب جشنواره فیلم فجر، ظرف یکی دو روز آینده تمام می‌شود و پس از جمع‌بندی هئیت انتخاب، ۲۲ فیلم به روال سال‌های گذشته، اعلام خواهند شد.

به گزارش ایمنا، محمد مهدی اسماعیلی در حاشیه مراسم پایانی جایزه جلال آل احمد، درباره زمان معرفی فیلم‌هایی که امسال در جشنواره فیلم فجر به نمایش درخواهد آمد، اظهار کرد: کارهای هیئت انتخاب ظرف یکی دو روز آینده، تمام می‌شود، این هیئت در حال جمع‌بندی هستند. الحمدلله اکثر قریب به اتفاق کسانی که فیلم‌هایشان را ثبت کرده بودند، کارهایشان آمده و هیئت انتخاب نیز این فیلم‌ها را بررسی کرده است.

وی افزود: تلاش می‌کنیم مانند سال‌های گذشته ۲۲ اثر را در جشنواره بگذاریم؛ البته دوستان پیشنهاداتی دارند که بخش‌هایی به جشنواره اضافه شود، چون تعداد آثار، بسیار خوب است و با توجه به اینکه کیفیت آثار خوب است، دوستان دارند بر روی این موضوع فکر می‌کنند. اما فکر می‌کنم تعداد فیلم‌ها همانند سال‌های گذشته باشد.

وزیر فرهنگ درباره وضعیت سریال نمایش خانگی «سقوط» با بازی حمید فرخ نژاد که این روزها در فیلیمو پخش می‌شود، گفت: این موضوع را از ساترا بپرسید و خودشان باید پاسخ بدهند.

منبع: ایسنا

کد خبر 633835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.