میلان به‌دنبال تمدید قرارداد لیائو

ستاره پرتغالی تیم میلان مدنظر باشگاه‌های متعددی است، اما تیم ایتالیایی در نظر دارد قرارداد وی را تمدید کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، پائولو مالدینی، مدیر ورزشی باشگاه میلان گفته است که رافائل لیائو می‌خواهد با میلان قرارداد جدیدی امضا کند.

آینده بازیکن ۲۳ ساله پرتغالی همچنان موضوع موردبحث رسانه‌های ایتالیایی است و تصور می‌شود که چلسی و منچسترسیتی هر دو مشتاق جذب او در تابستان ۲۰۲۳ هستند؛ با این حال باشگاه میلان پیشنهاد این دو باشگاه را رد کرده و مصمم است تا او را حفظ کند.

لیائو اکنون وارد ۱۸ ماه پایانی قراردادش در سن سیرو شده و وضعیت قرارداد او باعث شده تا حدس و گمان‌های زیادی پیرامون آینده‌اش شنیده شود. با این حال، مالدینی گفته است که بحث بر سر تمدید قرارداد ادامه دارد و مدیر میلان اطمینان دارد که این بازیکن پرتغالی می‌خواهد قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کند.

مالدینی در این رابطه گفت: در حال صحبت هستیم، تماس‌هایی برقرار شده و نیازی نیست که همه چیز به صورت حضوری پیش برود. سعی می‌کنیم به راه حلی دست یابیم تا قرارداد لیائو تمدید شود. اراده ما برای تمدید قرارداد وجود دارد و به نظر می‌رسد اراده بازیکن نیز برای این امر وجود دارد.

منچستریونایتد نیز به این مهاجم علاقه‌مند است، اما گمان می‌رود شیاطین سرخ گزینه‌های دیگری را در خط حمله در اولویت قرار داده‌اند.

لیائو در فصل ۲۰۲۲-۲۳ دوباره در فرم قابل توجهی برای میلان قرار گرفته و در ۲۳ بازی در تمام رقابت‌ها ۸ گل و ۹ پاس گل را به ثبت رسانده است. این مهاجم در جام جهانی ۲۰۲۲ نیز در تیم پرتغال حضور داشت و در سه بازی در این رقابت‌ها دو گل مقابل غنا و سوئیس به ثمر رساند.

ماه گذشته، پائولو اسکارونی، رئیس میلان نیز گفت که مطمئن است توافق حاصل خواهد شد. اسکارونی به گاتزتا دلا اسپورت گفت: می‌دانم که مالدینی در حال مذاکره با اوست و تا آنجا که گفتم اگر او مذاکره کند، آرام هستم.

لیائو در آگوست ۲۰۱۹ از لیل به میلان آمد و ۱۳۸ بار در تمام رقابت‌ها برای این تیم بازی کرد و ۳۵ گل و ۳۰ پاس گل در این تیم به ثمر رساند.

کد خبر 633831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.