عذاب شکست و مصدومیت روی تن خسته بانوی پیر

تیم یوونتوس برابر ناپولی متحمل یک شکست سنگین شد و مصدومیت‌ها نیز درد این تیم را بیشتر کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، ماسیمیلیانو آلگری در نشست مطبوعاتی خود از آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم یوونتوس صحبت کرده و کرده است که «خوان کوادرادو» احتمالاً هفته آینده به میادین بازگردد.

بیانکونری چند بازیکن کلیدی خود را در بازی حساس خارج از خانه خود در روز جمعه مقابل ناپولی در اختیار نداشت و همین موضوع شاید باعث شد تا بانوی پیر شکست سنگینی را متحمل شود.

دوشان ولاهوویچ، پل پوگبا، خوان کوادرادو، ماتیا دی شیلیو، کایو خورخه و لئوناردو بونوچی از بازیکنانی بودند که در لیست یوونتوس برای بازی مقابل ناپولی حضور نداشتند.

آلگری درباره مصدومیت‌های تیمش گفت: برخی از بازیکنان می‌توانند خیلی سریع به میادین بازگردند. کوادرادو ممکن است روز سه‌شنبه به تمرینات تیم بازگردد.

او تنها کسی است که می‌تواند مقابل مونزا در کوپا ایتالیا در دسترس باشد اما باز هم باید وضعیت او را ببینم، او هنوز با تیم تمرین نکرده است. بقیه بازیکنان وضعیت خوبی دارند و ما خوش‌بین هستیم.

بیانکونری در مرحله یک‌هشتم نهایی کوپا ایتالیا روز پنجشنبه نوزدهم ژانویه میزبان مونزا خواهد بود.

هم پل پوگبا و هم دوشان ولاهوویچ روز چهارشنبه همراه با سایر بازیکنان تمرین سبکی انجام دادند. هافبک فرانسوی پس از انجام عمل جراحی مینیسک در ماه سپتامبر دوران نقاهت خود را سپری می‌کند، درحالی‌که ولاهوویچ با مصدومیت کشاله ران دست‌وپنجه نرم می‌کند.

آخرین باری که مهاجم صربستانی برای یوونتوس بازی کرد در باخت چهار بر سه مقابل بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا بود. او همچنین در جام جهانی آمادگی لازم برای درخشش در تیم ملی خود را نداشت و تنها یک بازی در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و موفق به زدن یک گل شد.

کد خبر 633827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.