پاتر: سخت‌ترین کار دنیا هدایت چلسی است

سرمربی جدید چلسی نتایج ضعیف زیادی کسب کرده و باور دارد که سخت‌ترین کار دنیا به او واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گراهام پاتر در پاسخ به سوالاتی درباره آینده‌اش به عنوان سرمربی چلسی از شغل خود به عنوان "سخت‌ترین کار در فوتبال" نام برد.

سرمربی ۴۷ ساله در سپتامبر ۲۰۲۲ هدایت چلسی را از توماس توخل با سابقه قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا گرفت. پاتر در ۱۸ بازی به عنوان سرمربی چلسی تنها موفق به کسب ۸ پیروزی شده و ماحصل این بازی‌ها حذف چلسی از کارابائو کاپ و جام حذفی و سقوط این تیم به رده دهم جدول لیگ برتر انگلیس بوده است.

به نظر می‌رسد هواداران چلسی در حال حاضر اعتماد خود را به سرمربیگری پاتر از دست داده‌اند و مدیران قصد دارند با سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیون پوندی (۳۰۵ میلیون دلاری) در آخرین پنجره نقل و انتقالات تابستانی، با جذب ستاره‌های جدید به پاتر کمک کنند.

سرمربی چلسی درباره کار کردن در تیم لندنی گفت: شرایط مشخص است. باید با چیزهای جدید کنار بیاییم و دوباره همه چیز را از نو را بسازیم زیرا همه چیز تغییر کرده است. تمام چیزهایی که قبلاً ساخته شده از بین رفته است. این بخشی از چالش پیش رو است و من در این مدت متوجه شده‌ام که رهبری این تیم بسیار دشوار خواهد بود.

وی افزود: چالش پیش رو بسیار سخت و باورنکردنی است. فکر می‌کنم با توجه به شرایط، سخت‌ترین کار در فوتبال به عهده من است چرا که هم مربی تغییر کرده و هم انتظارات در سطح بسیار بالایی است. واضح است که فکر نمی‌کردم ۱۰ بازیکن تیم اصلی را از دست بدهیم، اما به همین دلیل است که ما در اینجا هستیم. تنها کاری که می‌توانم بکنم این است که صادقانه با شما صحبت کنم، دیدگاه خود را مطرح کنم و اگر شکست خوردیم، انتقادات را درک کنم.

چلسی در این فصل تعدادی از ستاره‌های خود از جمله انگولو کانته و کریستین پولیشیچ را به دلیل مصدومیت از دست داده و این در حالی است که تغییرات بیشتر در خارج از زمین رخ داده است. رومن آبراموویچ در ماه می ۲۰۲۲ با فروش باشگاه به تاد بولی، تاجر آمریکایی تغییری بسیار اساسی را در این باشگاه لندنی ایجاد کرد.

شکست چلسی برابر فولام فشارها را روی پاتر بیشتر کرده و این مربی برای خروج از مخمصه کنونی باید تمام تلاش خود را به کار بگیرد، در غیر این صورت محتمل است که او به زودی اخراج شود.

کد خبر 633822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.