پخش ۱۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر شهر

شهردار فریدون‌شهر از پخش ۱۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر شهر خبر داد و گفت: لازم است همگام با افزایش جمعیت شهر، کمک‌های بیشتری برای ارائه خدمات مطلوب به شهرداری انجام شود، در این زمینه مکاتباتی انجام شده است که امیدوارم مثمر ثمر واقع شود.

ابراهیم باتوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نزدیک به ۷۰ سال از تأسیس فریدون‌شهر می‌گذرد و این شهر تاکنون در ابعاد گوناگون فراز و فرودهای فراوانی را تجربه کرده است تا امروز شاهد شهری با ۵۴۶ هکتار محدوده شهری، ۳۱۶۶ هکتار حریم و نزدیک به ۳۸۲ کیلومتر معابر درون‌شهری باشیم.

وی افزود: نزدیک به ۲۰ تن تولید زباله و پسماند به صورت روزانه در شهر تولید می‌شود که برای مدیریت این حجم از زباله ۲۵ درصد بودجه شهرداری نیاز است.

شهردار فریدون‌شهر خاطرنشان کرد: ایجاد درآمدهای پایدار و کاهش هزینه‌های تمام شده آبادانی و توسعه برای مدیریت شهر حائز اهمیت است؛ لذا پس از هشت سال کارخانه آسفالت شهرداری راه‌اندازی و بیش از ۱۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر شهر پخش شد.

باتوانی اضافه کرد: کارخانه تولید شن و ماسه شهرداری تاکنون بیش از چهار میلیارد تومان اعتبار برای شهرداری داشته است.

وی تصریح کرد: شهرداری از اماکن، ویلاها، مغازه‌ها و سایر منابع درآمدی به نحو شایسته‌ای درآمدزایی کرده است، تا جایی که برای پیشگیری از سوءاستفاده برخی از افراد با طرح موضوع در محاکم قضائی تمام مطالبات را وصول کرده و حراست از سرمایه‌های عمومی و تولید ثروت از منابع در دسترس را در اولویت قرار داده است.

شهردار فریدون‌شهر تاکید کرد: در کنار وظایف سنگین مدیریت شهری و خودگردان بودن شهرداری‌ها به دنبال تأمین منابع پایدار هستیم، شهر از نظر افقی و طولی بسیار گسترده است و محلات زیادی اضافه شده، اما خدمات‌دهی به این شهر هنوز بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ است.

باتوانی افزود: در این فصل از سال جمعیتی سه برابر جمعیت شهر برای استفاده از پیست اسکی، گذران اوقات فراغت و تفریح وارد شهر می‌شوند و ما مجبور به ارائه خدمات به همه آنها هستیم.

وی اظهار کرد: لازم است همگام با افزایش جمعیت شهر کمک‌های بیشتری برای ارائه خدمات مطلوب انجام شود، در این زمینه مکاتباتی انجام شده است که امیدوارم مثمر ثمر واقع شود.

کد خبر 633818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.