تمرین پرسپولیسی‌ها با چاشنی بازگشت شیخ دیاباته

تیم فوتبال پرسپولیس امروز تمرین‌گروهی خود را در شرایطی انجام داد که شیخ دیاباته پس از یک‌ماه در کنار سایر بازیکنان پا به‌توپ شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پرسپولیس، امروز _شنبه بیست‌وچهارم دی‌ماه_ تمرین سنگین، دو مرحله‌ای و گرم را در هوای خیلی‌سرد انجام داد که بخشی از آن زیر نور انجام شد. بازیکنان بخش اول تمرین را در سالن بدنسازی و به مدت ۴۰ دقیقه انجام دادند. سپس برای ادامه تمرین که ۷۰ دقیقه دیگر به طول انجامید، راهی زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی شدند.

در این تمرین که بعد از سه روز تعطیلی در ورزشگاه شهید کاظمی پیگیری شد؛ شیخ دیاباته، مهاجم اهل مالی قرمزپوشان که مصدوم شده بود و یک ماه دوره نقاهت خود را پشت‌سر گذاشت، همراه با سایر بازیکنان در تمرین گروهی شرکت کرد و آماده مصاف بعدی تیمش شد.

باتوجه به اینکه می‌تواند در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کرد، به احتمال فراوان در بازی هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران (آغاز نیم‌فصل دوم) مقابل ذوب‌آهن محک خواهد خورد و پیش‌بینی می‌شود یحیی گل‌محمدی حداقل برای دقایقی به وی میدان دهد تا ضمن کمک به قرمزها، آمادگی بیشتر برای بازی در هفته‌های آینده را کسب کند.

کد خبر 633811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.