چرا گل برونو فرناندز به منچسترسیتی آفساید نبود؟

منچستر یونایتد با گل بحث‌برانگیز برونو موفق شد بازی را برابر سیتی به تساوی بکشد و در ادامه به پیروزی دست پیدا کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، گل تساوی برونو فرناندز در دربی منچستر با وجود اینکه مارکوس رشفورد در موقعیت آفساید قرار داشت توسط VAR تأیید شد و این تصمیم جنجال برانگیز، باعث بازگشتن شیاطین سرخ به مسابقه شد.

ساعاتی قبل دو تیم منچستر یونایتد و منچستر سیتی در چارچوب دربی هیجان انگیز لیگ جزیره به مصاف یکدیگر رفتند که در ابتدا شاگردان پپ به گل رسیدند اما درخشش مارکوس رشفورد، پیروزی را برای اریک تن هاگ به ارمغان آورد.

گل دوم منچستر یونایتد اگرچه توسط برونو فرناندز در دقیقه ۷۸ به ثمر رسید، اما پاس کاسمیرو در ابتدا برای رشفورد در موقعیت آفساید ارسال شده بود. هافبک برزیلی پاس در عمقی را برای رشفورد فرستاد اما مهاجم انگلیسی توپ را رها کرد تا برونو فرناندز با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه دروازه منچسترسیتی را باز کند.

علی‌رغم اینکه کمک داور بازی در ابتدا این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد، پس از مشورت با اتاق VAR، گل صحیح اعلام شد زیرا رشفورد هیچ تماسی با توپ یا تداخلی با مدافعین منچسترسیتی نداشت.

تنها سه دقیقه پس از گل تساوی برونو، رشفورد با پاس گل الخاندرو گارناچو گل برتری شیاطین سرخ را به ثمر رساند تا یونایتد به سه امتیاز حیاتی در دربی منچستر دست پیدا کند. آنها اکنون از ۱۸ بازی ۳۸ امتیاز کسب کردند و به یک امتیازی تیم پپ گواردیولا رسیده‌اند.

شاگردان اریک تن هاگ روز چهارشنبه به مصاف کریستال پالاس خواهند رفت و بعد از آن در دیداری حساس به مصاف آرسنال، صدرنشین لیگ می‌روند.

کد خبر 633774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.