فردا ۱۰ هزار دناپلاس در بورس عرضه می‌شود/تعداد خودروها دو برابر شد!

درحالی که قرار بود فردا ۵۰۰۰ هزار دستگاه دناپلاس در بورس کالا عرضه شود، در جدیدترین تصمیم این میزان دو برابر و ۱۰ هزار دستگاه شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شرکت ایران خودرو به منظور پوشش تقاضای بازار، فردا یکشنبه ۲۵ دی ماه ۵ هزار دستگاه افزایش عرضه داد تا در مجموع فردا ۱۰ هزار دستگاه دنا بر روی تابلوی معاملات برود.

درحالی که پیش از این و طبق اطلاعیه قبلی بورس کالای ایران، قرار بود روز یکشنبه (۲۵ دی ماه) معادل ۵۰۰۰ دستگاه دنا در تالار خودروی بورس عرضه شود.

بر این اساس، ایران خودرو قیمت پایه این خودرو را که ۲۷ اسفند سال جاری به خریداران تحویل می‌شود ۱۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرده است. درصد پیش پرداخت این خودرو نیز ۱۰۰ درصد در نظر گرفته شده است.

این درحالی است که پیش از این مدیرعامل ایران خودرو درخواست لغو عرضه دناپلاس در بورس را داده بود اما با مخالفت روبه‌رو شد. امیرمهدی صبایی در رابطه با نپذیرفتن درخواست شرکت ایران‌خودرو برای لغو عرضه دناپلاس در بورس کالا اظهار کرد: سازمان بورس با اتکا به اختیارات قانونی و حمایت از حقوق سهامداران و بازار سرمایه و با اتکا به اختیارات مصرح قانونی خود، تا این لحظه تصمیمی برای لغو عرضه دناپلاس شرکت ایران‌خودرو در بورس کالا نگرفته و فرآیندهای عرضه و ثبت سفارش در حال انجام است.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند در چارچوب اطلاعیه عرضه اقدام به ثبت سفارش کنند.

کد خبر 633768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.