دستگیری کلاهبردار ۲۳۰ میلیاردی

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که پس از کلاهبرداری ۲۳۰ میلیارد ریالی به یکی از شهرهای جنوبی کشور متواری شده بود، خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان اردستان پس از اینکه مطلع شدند فرد کلاهبرداری از شهرهای جنوبی کشور در حال متواری شدن است، موضوع شناسایی و دستگیری وی را بلافاصله در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی به همراه مأموران پلیس‌راه فرماندهی انتظامی شهرستان اردستان حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودروی سواری تیبا که به صورت غیرعادی و با سرعت غیرمجاز رانندگی می‌کرد، مشکوک و بلافاصله آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: پس از بررسی‌ها و استعلامات صورت گرفته، مشخص شد خودروی متوقف شده دارای دو فقره دستور توقیف بوده و راننده نیز همان فرد کلاهبردار متواری است که وی دستگیر و به یگان انتظامی انتقال یافت.

وی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شد، لب به اعتراف باز کرده و به کلاهبرداری ۲۳۰ میلیارد ریالی در یکی از شهرهای جنوبی کشور اقرار کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 633729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.