فروش اینورتر در نمایندگی هامر صنعت تخفیف خورد!

جریان برقی که در شبکه سراسری وجود دارد از نوع مستقیم است اما بسیاری از دستگاه‌ها و لوازم الکترونیکی با جریان برق متناوب کار می‌کنند.

برای تبدیل جریان مستقیم برق به جریان متناوب از اینورتر استفاده می‌شود که می‌تواند از انواع دستگاه الکترونیکی در برابر خطرات ناشی از برق محافظت ‌کند.

بدین ترتیب می‌توان گفت اینورترها هم برای مصارف خانگی و هم برای مصارف صنعتی، برای جلوگیری از آسیب به لوازم برقی نقش بسیار مهمی دارند. هامر صنعت، انواع تجهیزات و اتوماسیون صنعتی از جمله اینورترها را در مدل‌های مختلف به فروش می‌رساند. فروش اینورتر در این مجموعه بزرگ با قیمت بسیار پایین، همراه با ضمانت کیفیت خواهد بود.

فروش انواع اینورتر تک فاز و سه فاز

یکی از انواع اینورترها که فروش بسیار بالایی دارد، اینورتر تک فاز است، چرا که این دستگاه بیشتر برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این دستگاه برق به صورت تک فاز وارد و به صورت تک فاز نیز خارج می‌شود. آنچه باعث شده است فروش اینورتر برای مصارف خانگی مورد استقبال بیشتری قرار بگیرد نصب و راه اندازی آسان و البته قیمت بسیار مناسب آن است. با توجه به ساختاری که اینورتر تک فاز دارد، می‌توانید آن‌ها را در دو مدل نیم پل و تمام پل خریداری کنید. از تفاوت‌های اینورتر نیم پل و تمام پل این است که نوع تمام پل دارای چهار تریستور و چهار دیود است. میزان ولتاژ خروجی اینورتر تک فاز بین ۱۲۰ تا ۶۰۰ ولت در نظر گرفته شده است.

بیشترین اینورترهای سه فاز در صنایع مختلف به کار گرفته می‌شوند. آنچه باعث شده است که اینورتر سه فاز برای صنایع مختلف مورد استفاده قرار بگیرد بار بیشتری است که با خود حمل می‌کند، همچنین بازدهی بالایی دارد و خطر کمتری را برای دستگاه‌ها ایجاد می‌کند. در اینورتر سه فاز ۶ تریستور و ۶ دیود وجود دارد و میزان ولتاژ خروجی بین ۳۰۰ تا ۱۰۰۰ ولت تخمین زده شده است.

اینورترهای تک فاز نسبت به سه فاز، دامنه عملکردی پایین‌تری دارند، در نتیجه از قیمت پایین‌تری برخوردار هستند. در هامر صنعت هر دو اینورتر تک فاز و سه فاز، با تخفیف عالی فروخته می‌شوند.

فروش انواع اینورتر با موج‌های مربعی، سینوسی خالص و سینوسی اصلاح شده

اینورترهای موج مربعی همانطور که از نام آن‌ها مشخص است، موج‌هایی به شکل مربع را ایجاد می‌کنند. معمولاً این دستگاه‌ها کارایی چندانی ندارند و تنها برای برخی از دستگاه‌های محدود مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین از قیمت بسیار پایین‌تری برخوردار هستند.

در اینورترهای موج سینوسی اصلاح شده، موج‌هایی که از دستگاه خارج می‌شوند ترکیبی از موج‌های مربعی و سینوسی شکل هستند. یعنی می‌توان گفت این موج‌ها نه به شکل مربع و نه به شکل سینوسی هستند. می‌توانید برای بسیاری از لوازم برقی‌ها از جمله تلویزیون و یخچال این دستگاه را خریداری کنید.

فروش اینورتر در نمایندگی هامر صنعت تخفیف خورد!

موج‌هایی که از اینورتر با موج سینوسی خالص، خارج می‌شوند کاملاً سینوسی شکل هستند و برای طیف وسیعی از لوازم برقی مورد استفاده قرار می‌گیرند. فروش اینورتر موج سینوسی بازار خوبی دارد و جزو اینورترهای گران قیمت شناخته می‌شود. اما اگر قصد خرید این دستگاه را دارید هامر صنعت آن را با تخفیف‌های واقعی، به فروش می‌رساند.

فروش اینورتر متصل به شبکه و جدا از شبکه

اینورترها از نظر اتصال به شبکه در دو گروه متصل به شبکه و جدا از شبکه قرار می‌گیرند. تفاوت اصلی در این دستگاه ها، وجود باتری است. به این معنا که اینورترهایی که جدا از شبکه برق هستند باید با باتری و به طور پیوسته کار کنند. در مقابل، اینورترهای متصل به شبکه تنها با وجود سیستم برق شهری قابلیت استفاده دارند. شکل موج نیز در این دستگاه‌ها نیز متفاوت است، در اینورتر متصل به شبکه شکل موج‌ها سینوسی خالص اما در اینورتر جدا از شبکه، موج‌ها شبه سینوسی هستند. گرچه قیمت اینورترهای متصل به شبکه، نسبت به جدا از شبکه بالاتر است اما در هامر صنعت فروش اینورتر متصل به شبکه با قیمت مناسب‌تری انجام می‎شود.

سخن پایانی

با توجه به اینکه دستگاه اینورتر در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شود، باید متناسب با نیاز خود دستگاه را خریداری کنید. هامر صنعت توانسته با تامین انواع تجهیزات صنعتی از جمله انواع اینورتر، نیاز صنعتگران و مصارف خانگی را به این دستگاه برطرف کند. تنها کافیست به سایت این مجموعه مراجعه و با انواع اینورترهای تک فاز و سه فاز این مجموعه بیشتر آشنا شوید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به صورت حضوری به دفتر مرکزی این مجموعه در خیابان سعدی جنوبی مراجعه و از نزدیک با کارشناسان با تجربه این شرکت بزرگ مشورت و گفتگو کنید. علاوه بر این برای هر گونه پرسش در مورد فروش اینورتر درخصوص کیفیت دستگاه، قیمت و نحوه خرید دستگاه می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۳۳۵۳۲۱۱۵ با کارشناسان فروش ارتباط برقرار کنید.

کد خبر 633727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.