استقبال۴۰هزار نفری بانوان از مراکز تفریحی ناژوان در طرح «مهمان مامان»

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: بیش از ۴۰ هزار نفر از بانوان و فرزندان آنان در قالب طرح «مهمان مامان» از مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان به صورت رایگان بازدید کردند.

به گزارش ایمنا، مهدی قائلی با اشاره به طرح بازدید رایگان بانوان به همراه فرزندان خود به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) از مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان اظهار کرد: بیش از ۴۰ هزار نفر از بانوان شهر اصفهان در قالب طرح «مهمان مامان» از مراکز تفریحی ناژوان به صورت رایگان بازدید کردند.

وی افزود: در این طرح مراکز گردشگری ناژوان شامل باغ پرندگان، باغ خزندگان، موزه صدف‌ها و باغ استوایی به صورت رایگان در اختیار بانوان، دختران و فرزندان کمتر از ۱۰ سال قرار گرفت.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به تعامل مثبت و سازنده با بخش خصوصی فعال در عرصه‌های تفریحی و گردشگری ناژوان ادامه داد: طی هماهنگی به عمل آمده با شرکت طرف قرارداد، مجموعه آکواریوم ناژوان اصفهان همزمان با ایام میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و روز گرامیداشت مقام زن در روزهای چهارشنبه بیست‌ویکم دی ماه و شنبه بیست‌وچهارم دی ماه با تخفیف ۳۰ درصد میزبان عموم شهروندان است.

وی تصریح کرد: بنا بر پیشنهاد مدیریت ناژوان، شهربازی ناژوان نیز در این روزها برای دختران و بانوان طرح ۵۰ درصد شارژ هدیه در نظر گرفته بود که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

قائلی خاطرنشان کرد: همچنین با هدف جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان و سهولت تردد گردشگران، در این ایام همه پارکینگ‌های ناژوان به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی خاطرنشان: همزمان با استقبال پرشور شهروندان از مراکز تفریحی ناژوان و برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران استان و دستگاه‌های اجرایی مختلف بر اساس تعامل و همکاری خوب بین مدیریت ناژوان، فرماندهی انتظامی شهرستان و پلیس راهور جهت ایجاد نظم و امنیت، برقرار شد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان ضمن قدردانی از همراهی و همکاری دستگاه‌های اجرایی مختلف از جمله فرماندهی انتظامی شهرستان، کلانتری ۲۸، پلیس راهور، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری، هیئت پزشکی ورزشی و سایر همکاران ارائه دهنده خدمات، اظهار کرد: امیدواریم با تعامل بین بخشی مؤثر، شاهد حضور شهروندان و گردشگران در عرصه جذاب و ویژه ناژوان باشیم.

کد خبر 633697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.