ورود اولین خودروهای بدون سرنشین سطح سه به آمریکا

ایالات متحده آمریکا تاکنون بهره‌گیری از خودروهای بدون راننده سطح دو را تجربه کرده است، با این حال کمپانی مرسدس-بنز از تولید خودروهای بدون سرنشین سطح سه برای این کشور خبر داده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اگرچه شرکت خودروسازی تسلا به عنوان پیشرو در تولید خودروهای بدون راننده جهان شناخته شده است، با این حال تاکنون تنها قادر به تولید این نوع خودروها در سطح یک و دو شده است. به‌تازگی شرکت خودروسازی آلمانی مرسدس-بنز از تولید وسایل نقلیه بدون سرنشین در سطح سه خبر داده و مدعی شده است به‌زودی آن‌ها را به بازار خودروی آمریکا وارد خواهد کرد و نام خود را به عنوان اولین تولیدکننده خودروهای بدون راننده سطح سه در سراسر جهان به ثبت خواهد رساند.

بدیهی است که بسیاری از مردم جهان نسبت به ایمنی سفر با خودروهای بدون راننده ابراز نگرانی کرده‌اند که سانحه برخورد یک وسیله نقلیه بدون سرنشین تسلا با هشت خودروی دیگر در سان‌فرانسیسکو این ترس را در میان مردم تشدید کرده است.

ورود اولین خودروهای بدون سرنشین سطح سوم به آمریکا

تلاش مرسدس-بنز برای برتری یافتن به تسلا در تولید خودروهای بدون سرنشین

اگرچه تسلا در تولید خودروهای بدون راننده بسیار موفق عمل کرده است و تاکنون توانسته است وسایل نقلیه بدون سرنشین را تا سطح دو نیز تولید کند، با این حال داستان‌های مختلفی از سوانح ناشی از تردد این خودروها در سراسر جهان به نگرانی مردم برای استفاده از آن‌ها منجر شده است. خودروهای بدون راننده این شرکت از امکانات ایمنی مختلف برخوردار است و همواره مدیران برای رفع نواقص آن اقدامات بسیاری اعمال کرده‌اند.

کمپانی مرسدس-بنز ادعا کرده است که خودروی بدون سرنشین سطح سه این شرکت از ایمنی سفر بیشتری نسبت به وسایل نقلیه مشابه تسلا برخوردار خواهد بود. در واقع، رانندگان خودروهای سطح سه می‌توانند مانند مسافران به استراحت در آن‌ها بپردازند، با این حال همواره باید وضعیت حرکت را مورد بررسی قرار دهند تا در صورت احتمال وقوع سانحه، به اعمال اقداماتی برای پیشگیری از آن بپردازند.

ورود اولین خودروهای بدون سرنشین سطح سوم به آمریکا

کمپانی مرسدس-بنز امیدوار است پس از ورود خودروهای بدون سرنشین خود به ایالات متحده آمریکا، مدیران سراسر شهرهای این کشور را به خرید این وسایل نقلیه سوق دهد و در نهایت، به ترویج استفاده از آن‌ها در سراسر جهان بپردازد.

کد خبر 633694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.