بازسازی مدارس فرسوده از دغدغه‌های اصلی شهرداری است

شهردار بافران گفت: بازسازی و مرمت مدارس فرسوده شهر یکی از دغدغه‌های اصلی شهرداری و شورای اسلامی شهر است.

احسان شریف‌النسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، مدارس فرسوده شهر بافران را یکی از دغدغه‌های اصلی شهرداری و شورای اسلامی شهر دانست و اظهار کرد: در تصاویر هوایی قدیم شهر بافران تعدادی از مدارس فرسوده با طول عمری حدود ۷۰ سال نمایان است.

وی افزود: بازسازی و مرمت مدارس فرسوده شهر یکی از دغدغه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر بافران از زمان نخست حضور من به عنوان خدمتگزار و شهردار در شهر بافران است.

شهردار بافران خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر وظیفه شهرداری را تنها عمران، ساخت‌وساز، آسفالت خیابان‌ها و احداث معابر نمی‌بیند و در امور فرهنگی، اجتماعی و مذهبی نیز نظر مثبت و موافق دارد و همراه و همیار شهرداری است، اگر بتوانیم در بعد فرهنگی و اجتماعی قدم برداریم، کارمان به درستی پیش می‌رود.

شریف‌النسبی از بازسازی دو مدرسه فرسوده در این شهر پس از دو دهه خبر داد و تصریح کرد: به همت شهرداری، اعضای شورای اسلامی شهر بافران، یاری خیران، مدیر آموزش و پرورش و نماینده مردم شهرستان نائین در مجلس شورای اسلامی، مدرسه متروکه سلمان فارسی بافران پس از گذشت حدود دو دهه مرمت شد و به بهره‌برداری رسید، محل قبلی مدرسه شهید پوربافرانی شهر نیز بازسازی شده است که به زودی در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهیم داد.

شهردار بافران اضافه کرد: مدرسه بنیاد برکت شهر در حد فونداسیون و اسکلت بود که با همت و پیگیری مسئولان شهرستان نائین به ویژه نماینده مردم شهرستان‌های نائین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی به مرحله سفت کاری هر دوطبقه ساختمان رسیده و امید است دهه فجر امسال به بهره‌برداری و افتتاح برسد.

شریف النسبی ضمن تشکر از کارکنان خدوم شهرداری بافران جهت تکمیل مدرسه شهید نعمت الله پوربافرانی این شهر، تاکید کرد: پس از بازسازی هر مدرسه فرسوده، حفظ مدرسه و اموال آن، وظیفه‌ای بر دوش دانش‌آموزان است، چراکه برای مهیا سازی این فضای‌های آموزشی، زحمات بسیاری کشیده شده است.

وی ادامه داد: محوطه‌سازی، گسترش فضای سبز و توسعه محیط بازی مدرسه جزو برنامه شهرداری است و در صورت تهیه قیر آسفالت محوطه مدرسه نیز انجام خواهد شد.

شهردار بافران گفت: همکاری شهرداری با شورای اسلامی و امام جماعت شهر موجب اتفاقات مثبتی در حوزه‌های اجتماعی، مذهبی، قرآنی، تربیتی و فرهنگی شهر می‌شود و امید است در آینده نیز این همکاری‌ها به منظور اعتلای شهر بافران، بیش از پیش تداوم یابد.

شریف النسبی، محوریت فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی شهر بافران را امام جماعت این شهر دانست و افزود: امام جماعت شهر فردی پای کار و دغدغه‌مند است، به همت وی گروهی تحت عنوان دختران آفتاب بافران که متشکل از گروه‌ها و اقشار مختلف مردم است، تشکیل شد و در حوزه‌های مختلف به فعالیت می‌پردازد.

وی اظهار کرد: شب یلدای امسال، شهرداری و شورای اسلامی شهر با همکاری گروه دختران آفتاب بافران، مراسم یلدای فاطمی را در جوار پیکر مطهر شهید گمنام در مجتمع بقیه الله شهر بافران برگزار کردند.

کد خبر 633674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.