توزیع میوه‌های بسته‌بندی شده در فروشگاه‌های کوثر اصفهان

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از توزیع میوه‌های بسته‌بندی شده در فروشگاه‌های کوثر با هدف حذف واسطه‌ها، مصرف بهینه شهروندان و کاهش اسراف میوه خبر داد.

به گزارش ایمنا، امیرحسین ماه‌آورپور اظهار کرد: بسته‌بندی میوه، نقش مؤثری در کیفیت آن دارد و سبب افزایش ماندگاری و میزان مرغوبیت میوه می‌شود، لذا تولیدکنندگانی که به گسترش فروش خود و رضایت مشتری اهمیت می‌دهند، همواره به بسته‌بندی میوه به بهترین شکل اهمیت می‌دهند تا بتوانند به بهترین نحو بازار فروش خود را ارتقا دهند.

وی تصریح کرد: در بازارهای میوه و تره‌بار جوامع مدرن، به طور تقریبی تمام میوه‌ها و سبزی‌ها به صورت بسته‌بندی و برچسب‌گذاری شده عرضه می‌شود و این امر سبب تشخیص آسان‌تر کیفیت محصول توسط مشتری خواهد شد و توزیع و عرضه منظم‌تری را به دنبال خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: مردم از گرانی میوه نارضایتی‌هایی دارند و برای همه محرز شده است که در این عرصه، نقش دلال‌ها و واسطه‌ها باعث افزایش قیمت این محصول می‌شود، بر این اساس تصمیم به توزیع میوه به صورت بسته‌بندی شده از طریق شرکت‌های پخش در فروشگاه‌های کوثر شهر اصفهان گرفتیم.

وی افزود: در این راستا با شرکتی جهت سورت، بسته‌بندی و پخش میوه در میدان مرکزی میوه و تره‌بار و سپس توزیع در فروشگاه‌های کوثر وارد مذاکره شده‌ایم.

ماه‌آورپور با اشاره به مزایای توزیع میوه‌های درجه‌بندی شده در فروشگاه‌های کوثر، خاطرنشان کرد: با این اقدام علاوه بر حذف واسطه و دلال، مصرف شهروندان نیز بهینه خواهد شد و دورریز و اسراف میوه کاهش خواهد یافت.

کد خبر 633625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.