۳۷ پروژه عمرانی در سطح شهر فعال است

شهردار خرم‌آباد از فعال بودن ۳۷ پروژه عمرانی در سطح شهر خبر داد و گفت: شهرداری همانند سال‌های گذشته بیشترین سهم را در برپایی هرچه باشکوه‌تر ایام الله دهه فجر و جشن انقلاب خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید فتوحی امروز _شنبه بیست‌وچهارم دی‌ماه_ در حاشیه بازدید از بعضی پروژه‌های شهرداری خرم‌آباد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از اولویت‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری ایجاد عدالت و توجه به مناطق مختلف شهر است؛ اظهار کرد: تکمیل پروژه بام خاطره‌ها در محله پشت بازار در حال انجام است.

وی افزود: این پروژه هم‌اکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با توجه به موقعیت و چشم‌انداز خوب آن می‌تواند فرصتی برای رونق گردشگری باشد.

شهردار خرم‌آباد با اشاره به بازسازی و بهسازی پارک اسدآبادی خاطرنشان کرد: تعریض و بهسازی معابر قدیمی و خاکی، توسعه فضای سبز و احداث بوستان‌های محله‌ای و کمک به نوسازی بافت‌های فرسوده از جمله برنامه‌های شهرداری بوده که در راستای توسعه و آبادانی مناطق محروم شهر در دست اجرا است.

فتوحی از آمادگی شهرداری خرم‌آباد برای برگزاری جشن‌های دهه فجر خبر داد و گفت: شهرداری همانند سال‌های گذشته بیشترین سهم را در برپایی هرچه باشکوه‌تر ایام‌الله دهه فجر و جشن انقلاب خواهد داشت.

کد خبر 633612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.