اینجا زنان بیشتر از مردان حقوق می‌گیرند

زنان مشغول به کار در شورای شهر گالوی ایرلند، به‌طور متوسط دستمزد بیشتری نسبت به مردان دریافت می‌کنند که شورای شهر درصدد برابر کردن دریافتی‌ها است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر گالوی اعلام کرد که یکی از یافته‌های اصلی "گزارش شکاف جنسیتی پرداخت دستمزد نیروی کار و مقامات محلی شهر" در سال ۲۰۲۲ حاکی از آن است که میانگین دستمزد ساعتی مردان مشغول به کار در شهرداری گالوی کمتر از میزان دستمزد دریافتی زنان مشغول در شورای شهر است. بنا بر این گزارش، کارفرمایانی با بیش از ۲۵۰ کارگر باید به‌طور سالانه اطلاعات شکاف جنسیتی سازمان خود را منتشر کنند و در اختیار شورای شهر قرار دهند.

سخنگوی شورای شهر تاکید کرد که انتشار این ارقام به تقویت تمرکز این نهاد بر حمایت از یک محل کار باز و فراگیر کمک می‌کند.

شورا خاطرنشان کرد که میانگین شکاف دستمزد جنسیتی نشان می‌دهد که در حالت کلی میانگین نرخ دستمزد زنان هفت درصد بیشتر از میانگین نرخ دستمزد مردان است و نرخ متوسط دستمزد زنان ۱۴ درصد بیشتر از نرخ متوسط دستمزد مردان شاغل در شورای شهر گالوی است.

اینجا زنان بیشتر از مردان حقوق می‌گیرند

تجزیه‌وتحلیل مقیاس‌های دستمزد کارکنان در شورا همچنین نشان می‌دهد که بیشتر مردان مشغول در شورای شهر گالوی در گروه‌های کاری یک و دو مشغول هستند که نرخ دستمزد پرداختی آن‌ها کمتر از گروه‌های دیگر است. شورا اعلام کرد این تقسیم‌بندی مردان نسبت به زنان در شورای شهر در آمار کلی شکاف دستمزد جنسیتی به‌شدت منعکس می‌شود.

سخنگوی شورا تأکید کرد که شورای شهر گالوی مکانی است که در آن همه کارکنان از فرصت‌های یکسانی برای به رسمیت شناخته شدن و پیشرفت شغلی برخوردارند و در محل کار با آنها منصفانه و عادلانه رفتار می‌شود. این نهاد همچنین متعهد به رفع موانع محیط کار برای برابری و ایجاد یک جامعه باز و فراگیر در محل کار است و شکاف موجود، در این رسالت شورای شهر رخنه ایجاد کرده است. لذا شورای شهر گالوی درصدد است با تغییر شرایط به‌سمت برابری بیشتر این شکاف را پر کند.

کد خبر 633587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.