تداوم اقدامات شهرداری در راستای ساماندهی بلوار فردوس

شهردار زرند با اشاره به تداوم فعالیت‌های شهرداری در راستای ساماندهی بلوار فردوس، گفت: به منظور اجرای عملیات لوله‌گذاری میدان فردوس به طول ۵۵۰ متر، بیش از ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

علی ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از عملیات لوله‌گذاری فضای سبز بلوار فردوس خبر داد و اظهار کرد: عملیات حفاری و لوله‌گذاری انتقال آب خام به فضای سبز بلوار فردوس در راستای استفاده بهینه از منابع آبی پایدار و به منظور افزایش کیفیت فضای سبز اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های شهرداری توسعه پایدار فضای سبز شهری است، افزود: انتقال آب خام به فضای سبز شهر از اولویت‌های مهم شهرداری زرند است و طی چند سال گذشته اقدامات خوبی در این زمینه به انجام شده است.

شهردار زرند با بیان اینکه تأمین نشدن نیاز آبی گیاهان و فضای سبز عامل اصلی خشکسالی درختان است، خاطرنشان کرد: با اجرای عملیات لوله‌گذاری و بهبود سیستم آبیاری می‌توان این مشکل را رفع کرد. این عملیات با انجام حفاری و لوله‌گذاری از ابتدای میدان فردوسی به طول ۵۵۰ متر اجرایی خواهد شد.

ضیاءالدینی ادامه داد: به منظور اجرای این طرح با لوله پلی‌اتیلن به قطر ۱۱۰ بیش از ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به پروژه بهسازی و فرش موزائیک پیاده‌روهای خیابان فردوس، تصریح کرد: توجه به برنامه‌های زمانبندی در اجرای پروژه‌ها باید در اولویت فعالیت‌های شهرداری قرار گیرد؛ شهرداری مجری برنامه‌های مدیریت شهر است و تعطیلی و فراغت در این مجموعه معنا ندارد.

شهردار زرند با بیان اینکه نظارت بر روند کیفی برنامه‌ها اولویت شهرداری است، گفت: با تلاش نیروهای شهرداری ساماندهی پیاده‌روهای خیابان فردوس در قالب شن‌ریزی، زیرسازی، بلوک‌چینی، جدول‌گذاری شده و فرش‌موزائیک در این خیابان در حال انجام است.

ضیاء‌الدینی افزود: بیش از ۵۰ درصد از عملیات فرش‌موزاییک و جدول‌گذاری انجام شده و ایجاد یک فضای زیبای شهری و نورپردازی از دیگر برنامه‌های شهرداری در این خیابان است.

کد خبر 633564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.