ایستگاه‌های اتوبوس شهر تجهیز می‌شود

شهردار سیرجان گفت: شهرداری در راستای توسعه حمل‌ونقل عمومی و رفاه حال شهروندان تجهیز و توسعه ایستگاه‌های اتوبوس را در دستور کار دارد.

علی‌اکبر کریمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فضای خشک رفیوژ بلوارها، محلات و پارک‌های سطح شهر، اظهار کرد: بودجه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری به صورت متوازن صرف عملیات احیا و بهسازی پارک‌های محلات سطح شهر و شهرک‌های مختلف می‌شود.

وی افزود: اصلاح روشنایی، جدول‌گذاری و بهسازی پارک‌های محله‌ای، نصب مجموعه ورزشی، تندرستی و بازی کودکان در بعضی از پارک‌ها انجام می‌شود.

شهردار سیرجان از کاشت گونه‌های مختلف درختچه، متناسب با اقلیم شهرستان به صورت متعدد خبر داد و خاطرنشان کرد: حفظ بخشی از چمن‌های طبیعی موجود در پارک‌ها در دستور کار سازمان فضای سبز شهری است.

کریمی‌پور با بیان اینکه در میدان‌های اصلی و معابری که در معرض دید عموم است گل‌های فصلی کاشته می‌شود، تصریح کرد: در شهر سیرجان درختچه کمتر دیده می‌شود؛ لذا کاشت گونه‌های مختلف درختچه به دلیل زیبایی، عمر طولانی‌تر و مصرف آب کمتر نسبت به چمن و گل‌های فصلی در دستور کار است تا علاوه بر سبزینگی درختان در ارتفاع بالا، در فاصله پایین هم فضای سبز دائمی داشته باشیم.

وی از تجهیز و توسعه ایستگاه‌های اتوبوس خبر داد و اضافه کرد: شهرداری در راستای توسعه حمل‌ونقل عمومی و رفاه حال شهروندان تجهیز و توسعه ایستگاه‌های اتوبوس را در دستور کار دارد.

شهردار سیرجان گفت: به منظور دسترسی شهروندان به مقاصد مورد نظر و بهره‌مندی از سیستم حمل‌ونقل عمومی تجهیز و توسعه ایستگاه‌های مکانیزه اتوبوس در مجاورت بیمارستان امام رضا (ع) در حال انجام است.

کریمی‌پور تاکید کرد: بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس شامل رنگ‌آمیزی، نصب نقشه راهنمای مسافران و برچسب‌های آموزشی از جمله اقداماتی است که به منظور آسایش شهروندان و زیباسازی مناظر شهری انجام می‌شود.

وی افزود: در کنار افزایش روزانه وسایل نقلیه شخصی، ایجاد امکانات و تسهیلات رفاهی شهروندان حائز اهمیت است.

کد خبر 633534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.