سرمربی منچستریونایتد جذب ستاره هلندی را تایید کرد!

اریک تن هاخ تایید کرد که منچستریونایتد به دستیابی به بستن قرارداد قرضی ووت وگهورست، مهاجم برنلی نزدیک است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از جدایی ناگهانی کریستیانو رونالدو در ماه دسامبر، یونایتد مشتاق بود تا مهاجم دیگری را در اختیار داشته باشد. وگهورست، با قرارداد قرضی که شامل مذاکرات با برنلی و باشگاه قرضی قبلی بشیکتاش بود، به سرعت به عنوان یک هدف اصلی روی میز سران منچستر ظاهر شد. این مهاجم ۳۰ ساله می‌تواند به جمع شیاطین سرخ اضافه شود، اما او برای صف آرایی مقابل منچسترسیتی که فردا برگزار می‌شود، حضور نخواهد داشت.

اریک تن هاخ، سرمربی یونایتد در مورد حضور در پنجره نقل‌وانتقالات ژانویه برای وگهورست، گفته است: "ما نزدیک به امضا هستیم. او برای فردا (شنبه) در دسترس نخواهد بود.»

تن هاخ در تقویت بخش تهاجمی تیم خود افزود، درحالی که مارکوس راشفورد بار گلزنی در دیدارهای اخیر را به دوش می‌کشید: «وزنه حتی در هفته‌های اولیه هم در دسترس نبود، اگر او می‌بود، این یک امتیاز برای ما می‌بود. ما بدون آنتونی مارسیال اما، بازی‌های زیادی را هم بردیم.»

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا مارسیال، مهاجم فرانسوی پس از پیروزی مقابل چارلتون در مرحله یک چهارم نهایی جام کارابائو، در بازی مقابل سیتی در دسترس خواهد بود، گفت: «فکر می‌کنم دیگو دالوت در دسترس نیست و آنتونی مارسیال امروز صبح تمرین کرده است، بنابراین ما باید به هر نحوی در بازی حاضر شویم. صبر کنید تا ببینید شرایط او چگونه خواهد بود. فردا صبح در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کنم.»

یونایتد فردا میزبان رقیب همیشگی، سیتی است که در رده چهارم جدول لیگ برتر قرار دارد، اما می‌داند که یک پیروزی دیگر، در فرمی عالی، آن‌ها را به رده سوم می‌رساند و به یک امتیازی قهرمان فعلی می‌رسد.

کد خبر 633533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.