سیلی‌زدن بهروز عطایی سوژه اروپایی‌ها شد!

سیلی‌زدن بهروز عطایی، سرمربی تیم‌ والیبال لبنیات‌هراز آمل و تیم‌ملی ایران به بازیکن خودش در رسانه‌های اروپایی بازتاب پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته هفدهم لیگ‌برتر والیبال باشگاه‌های ایران، تیم‌های مس رفسنجان و لبنیات‌هراز آمل برابر یکدیگر به‌میدان رفتند که این دیدار پرحاشیه و عجیب با پیروزی ۳ بر یک شاگردان بهروز عطایی به اتمام رسید.

عجیب‌ترین حاشیه این بازی به ست‌سوم برمی‌گردد؛ درحالی که لبنیات‌هراز با نتیجه ۲ بر صفر از حریف خود پیش بود، درگیری بین دو تیم شکل گرفت؛ در امتیاز ۱۸ بر ۱۴ به‌سود مس، دوتیم به عملکرد داوری اعتراض داشتند و یکی از بازیکنان هراز به‌شدت نسبت به تصمیمات داور معترض و عصبانی بود که بهروز عطایی در این هنگام با اقدامی غیرمنتظره به بازیکن خود سیلی زد.

رسانه اروپایی world of volley در خصوص این رفتار عطایی به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی والیبال ایران در وب‌سایت خود نوشت: «در دیدار مس رفسنجان و لبنیات‌هراز آمل در لیگ‌برتر والیبال مردان ایران، سرمربی این تیم به خود اجازه داد رفتاری انجام دهد که برای متخصصی که در چنین سطحی از والیبال فعالیت می‌کند، غیرقابل بخشش و گذشت است. در این مسابقه شاهد حمله فیزیکی دیگری از سوی سرمربی به بازیکن خود بودیم. بدتر از آن، بهروز عطایی، سرمربی تیم‌ملی مردان ایران بوده که در مرکز ماجرا قرار داشته است.»

این رسانه اروپایی همچنین در ادامه متذکر شد: «بهروز عطایی به مهاجم تیمش یعنی عرفان جلالی‌نژاد، بازیکن ۲۱ ساله پیشین تیم ملی زیر ۲۱ و ۱۸ سال ایران، سیلی زد. دلیل این اقدام عطایی اعتراض جلالی‌نژاد به تصمیم داور بود که به قیمت از دست دادن یک امتیاز در ست سوم برای تیمش شد. حتی قبل از اینکه عطایی بخواهد با جلالی‌نژاد برخورد فیزیکی کند، یکی از بازیکنان دیگرش با ضربه محکمی به سینه بازیکن موردنظر او را هل داد.»

کد خبر 633501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.