گوشی ریلمی V30 به‌زودی عرضه می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی ریلمی V30 دارای نمایشگر ۶.۵۱ اینچی با رزولوشن +HD است و از تراشه هشت هسته‌ای ۲.۲ گیگاهرتزی بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به‌تازگی گوشی جدید شرکت ریلمی به نام Realme V30 در وب‌سایت TENAA مشاهده شده است، بنابراین به نظر می‌رسد که به‌زودی در چین عرضه خواهد شد. با توجه به شایعات ارائه‌شده، گوشی ریلمی V30 دارای نمایشگر ۶.۵۱ اینچی با رزولوشن +HD است و از تراشه هشت هسته‌ای ۲.۲ گیگاهرتزی بهره می‌برد؛ البته هنوز نام دقیق تراشه به کار رفته مشخص نشده است.

گوشی ریلمی V30 با رم چهار، شش یا هشت هسته‌ای و حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت وارد بازار می‌شود، البته کاربران می‌توانند حافظه آن را با استفاده از کارت microSD افزایش دهند. این محصول با استفاده از سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‌شود. ابعاد گوشی ذکر شده ۸.۱ * ۷۵.۱ * ۱۶۴.۴ میلی‌متر و وزن آن تقریباً ۱۸۶ گرم است.

گوشی ریلمی V30 دارای دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی بوده، درحالی‌که یک دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی در پنل پشتی آن تعبیه شده است. حسگر اثرانگشت گوشی ذکرشده نیز در لبه کناری آن قرار گرفته است. انرژی مورد نیاز گوشی جدید شرکت ریلمی با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. هنوز اطلاعاتی درباره قیمت گوشی ریلمی V30 منتشر نشده است.

کد خبر 633500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.