تبلت اندرویدی TCL Tab 8 LE  عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تبلت اندرویدی TCL Tab 8 LE از تراشه چهار هسته‌ای مدیاتک MT8766 بهره می‌برد و با سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت TCL از طیف وسیعی از محصولات خود از جمله گوشی هوشمند، لپ‌تاپ، تلویزیون‌های هوشمند و غیره در رویداد CES2023 رونمایی کرد. تبلت TCL Tab 8 LE یکی از محصولات جدید این شرکت است که دارای نمایشگر LCD هشت اینچی با رزولوشن ۸۰۰ * ۱۲۸۰ پیکسل است. ابعاد این محصول ۹ * ۱۲۵ * ۱۹۷ میلی‌متر و وزن آن ۳۱۰ گرم است.

تبلت اندرویدی TCL Tab 8 LE از تراشه چهار هسته‌ای مدیاتک MT8766 بهره می‌برد که با سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. البته کاربران می‌توانند از طریق کارت microSD حافظه آن را تا ۵۱۲ گیگابایت نیز افزایش دهند. این تبلت مانند دیگر تبلت‌های اندرویدی دارای دوربین قابل‌توجهی نیست، یک دوربین پنج مگاپیکسلی در پنل پشتی آن تعبیه شده است.

انرژی مورد نیاز تبلت TCL Tab 8 LE با استفاده از یک باتری ۴۰۸۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود، این محصول از طریق پورت USB-C شارژ می‌شود، بنابراین به این معنا است که از شارژ سریع برخوردار خواهد بود. گزینه‌های اتصال این تبلت شامل پورت هدفون ۳.۵ میلی‌متری، وای‌فای پنج، بلوتوث 5.1، GPS و شبکه 4G LTE می‌شود. قیمت تبلت TCL Tab 8 LE به میزان ۱۵۹ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 633499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.