ذوب‌آهن ۷۲ _ ستاد شرکت ملی گاز ۴۹/ پیروزی آسان بلندقامتان ذوب‌آهن مقابل گاز

تیم بسکتبال ذوب‌آهن و شرکت ملی گاز در هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال زنان مقابل یکدیگر قرار گرفتند که بازی با پیروزی گاندو ها به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم بسکتبال زنان ذوب‌آهن در هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت ۱۳ در سالن ملت مقابل ستاد شرکت ملی گاز قرار گرفت که با نتیجه ۷۲ بر ۴۹ به پیروزی رسید.

کوارتر اول: امتیاز اول این کوارتر برای ذوبی‌ها ثبت شد، پرتاب ۳ امتیازی احمدی وارد حلقه ذوب آهن شد تا اختلاف امتیاز به عدد یک برسد. دو تیم تا امتیاز ۵ پایاپای پیش آمدند، اما در ادامه ذوبی ها با توپ ربایی و بازی بهتر چند اختلاف امتیاز ایجاد کردند و به روند امتیاز گیری خود ادامه دادند تا کوارتر اول با نتیجه ۲۰ بر ۸ به نفع ذوب آهن تمام شود.

کوارتر دوم: امتیاز اول این کوارتر توسط بازیکن ستاد ملی گاز ثبت شد، حدود ۳ دقیقه از بازی می‌گذرد که ذوبی ها نتوانستند امتیازی کسب کنند و حملات موفقی ندارند. شمس تایم استراحت گرفت، در این کوارتر بازیکنان گاز عملکرد بهتری دارند و اختلاف امتیاز را کم می‌کنند تا این کوارتر با نتیجه ۳۴ بر ۲۰ به نفع ذوبی ها تمام شود.

کوارتر سوم: ذوبی ها برخلاف کوارتر قبل در این کوارتر عملکرد خوبی دارند و بازی تیمی بهتری ارائه می‌دهند. گاندو ها اختلاف امتیاز را به عدد ۱۸ رساندند و سرمربی گاز تایم استراحت گرفت، بازیکنان گاز از زمین ذوب آهن دفاع می‌کنند. کوارتر سوم با نتیجه ۵۵ بر ۳۰ به سود ذوب آهن تمام شد.

کوارتر چهارم: ذوبی ها به دلیل تجربه کم و جوانی بازیکنانشان نوسان زیادی دارند، بازیکنان گاز امتیازاتی کسب کردند که شمس تایم استراحت گرفت. گاندوها پس از وقت استراحت عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند، تیم گاز با وجود اینکه عقب است، اما بازیکنان تیمش پرتاب‌های ۳ امتیازی خوبی به ثمر رساندند. بازی تا دقیقه پنج با نتیجه ۶۴ بر ۴۱ به نفع ذوب آهن است. بازیکنان گاز روحیه خود را از دست دادند، شمس به بازیکنان جوان خود بازی می‌دهد و در نهایت این دیدار با نتیجه ۷۲ بر ۴۹ به نفع ذوب آهن تمام شد.

کد خبر 633493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.