تقابل مسی و رونالدو جایی غیر از اروپا؟

طبق اعلام رسانه‌ها احتمالا لیونل مسی پیشنهاد ۳۰۰ میلیون دلاری الهلال را قبول خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از هفته‌ها گمانه زنی، رونالدو در ماه دسامبر با قراردادی به ارزش ۱۷۵ میلیون پوند در سال، با تیم النصر عربستان سعودی قرارداد امضا کرد. حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که رقیب سرسخت النصر _الهلال_ در حال طراحی برنامه‌ریزی مفصلی برای جذب مسی در تابستان هستند.

طبق گزارش موندو دپورتیوو، الهلال مایل است به کاپیتان قهرمانی جام‌جهانی ۲۰۲۲ مبلغ ۳۰۰ میلیون دلار (۲۴۷.۴ میلیون پوند) در سال برای بازی در لیگ حرفه‌ای عربستان پیشنهاد دهد. قرارداد این بازیکن ۳۵ ساله در تابستان با پاری سن ژرمن تمام خواهد شد، اگرچه گزینه تمدید برای یک سال دیگر وجود دارد و طبق گزارش‌ها، مسی اطمینان داده است که با تیم فرانسوی تمدید خواهد کرد و قبل از بررسی گزینه‌های دیگر او دوست دارد فصل بیشتری را در پارک دو پرنس سپری کند.

خورخه مسی، پدر و ای جنت لئو، ظاهراً قبلاً به عربستان سعودی سفر کرده است تا در مورد انتقال احتمالی صحبت کند. ناصر العطیه، یکی از بستگان امیر قطر، پس از اینکه گفته شد: مسی، پس از جدایی از پاری سن ژرمن، به عربستان سعودی خواهد رفت، از خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجید.

الهلال در حال حاضر از جذب بازیکنان جدید تا پنجره نقل‌وانتقالات بعدی محروم است، اما آنها برای جذب مسی در تابستان، واجد شرایط هستند، که می‌تواند باعث شود او دوباره رقابت خود با رونالدو را از سر بگیرد. علاوه بر این، مسی در حال حاضر سفیر گردشگری عربستان است که می‌تواند متقاعد کردن او برای انتقال به ریاض را آسان‌تر کند.

مهاجم آرژانتینی روز یکشنبه برابر رن در لیگ ۱ بازی خواهد کرد، درحالی که رونالدو احتمالاً اولین بازی خود را در ریاض برابر پاری‌سن‌ژرمن در تاریخ ۱۹ ژانویه انجام خواهد داد.

کد خبر 633491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.