ارائه ۵۰ اثر از «منوچهر معتبر» در اصفهان

۵۰ اثر از مطرح‌ترین آثار منوچهر معتبر امروز _جمعه بیست‌وسوم دی‌ماه_ در قالب برپایی نمایشگاه در اصفهان برای بازدید عموم ارائه می‌شود.

الناز رجبیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: گالری اکنون در مدت فعالیت خود سعی کرده است که آثار هنرمندان مطرح معاصر کشور را برای بازدید عموم شهروندان اصفهان به عرصه نمایش بگذارد زیرا مدیریت این مجموعه معتقد است مرکزیت فعالیت‌ها و رویدادهای هنر معاصر در کشور نباید فقط در پایتخت خلاصه شود.

وی افزود: بر همین اساس در آخرین نمایشگاه این گالری که امروز_ جمعه بیست و سوم دی‌ماه_ برپا می‌شود ۵۰ اثر از معروف‌ترین آثار «منوچهر معتبر» به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیر گالری اکنون تصریح کرد: منوچهر معتبر، نقاشی فیگوراتیو است؛ جنگ و اثرات آن ذهن وی را مشغول کرد و آثاری را به وجود آورد که نمایانگر نگاه وی به دوران دفاع مقدس و عواقب جنگ است. موفق‌ترین دوره کاری معتبر را در دهه شصت و طراحی‌های او از زنان با چادرهای سیاه که منتظر خبر از جنگ و فرزندان و همسرانشان هستند، دانسته‌اند. وی برنده مدال و دیپلم افتخار از نمایشگاه نقاشان معاصر جهان در موناکو در سال ۱۳۶۴ است.

ارائه ۵۰ اثر از «منوچهر معتبر» در اصفهان

وی اضافه کرد: این ۵۰ اثر جز گنجینه گالری طراحان آزاد تهران است که در قالب آثار طراحی و نقاشی است و علاقه‌مندان می‌توانند این آثار را خریداری کنند.

رجبیان بابیان اینکه بازدید از این نمایشگاه رایگان است، گفت: این نمایشگاه تا چهارم بهمن‌ماه دایر است و علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند همه‌روزه به نشانی خیابان مارنان، پلاک ۱۵۳، گالری اکنون مراجعه کنند.

کد خبر 633473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.