مهدی مهدی‌پور: فقط ۳۵ درصد دریافتی داشته‌ایم، اما غیرت به‌ خرج می‌دهیم

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: اکنون نیم‌فصل است و فقط ۳۵ درصد دریافتی داشته‌ایم که باشگاه از این نظر عقب است. زمانی که صدای بازیکن درمی‌آید، یعنی کارد به استخوان رسیده است، اما بچه‌ها همیشه غیرت داشته‌اند. مسائل مالی مهم است، اما نه‌ آنقدر که مشکل خاصی در تیم ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی مهدی‌پور در میکسدزون ورزشگاه آزادی پس از پیروزی استقلال مقابل تراکتور و صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار کرد: به چیزی که امروز احتیاج داشتیم رسیدیم. تصمیم کوپال ناظمی روی تکرار پنالتی اول درست بود. در صحنه دوم محمد محبی درون محوطه نرفته بود، اما صحنه را تکرار کردند. خدا را شکر یامگا توانست هر سه پنالتی را تکرار کند و ما برنده شدیم.

وی افزود: کمی شرایط برای ما دشوار شده بود و فشار استقلال را اذیت می‌کرد، اما فوتبالی که به‌ویژه در نیمه اول ارائه کردیم، فوتبال قابل ستایشی بود و موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم. البته خودمان شرایط را سخت کردیم و می‌توانستیم خیلی راحت‌تر برنده شویم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در واکنش به صحبت‌های حجت کریمی درباره اینکه اگر بازیکنان پول نگیرند تمرین نمی‌کنند، تصریح کرد: چه بگویم، اگر شما رسانه‌ها تا مدتی حقوق خود را نگیرید، سر کار نمی‌آیید. شرایط استقلال مشخص بوده و پرداختی‌های باشگاه همیشه به‌موقع نبوده است، اما بچه‌ها غیرت گذاشته‌اند؛ حتی زمان‌هایی که پول پرداخت نشده است. همین حالا به نیم‌فصل رسیده‌ایم، اما فقط ۳۰ تا ۳۵ درصد گرفته‌ایم.

مهدی مهدی‌پور خاطرنشان کرد: باشگاه در پرداختی‌ها عقب است، اما بچه‌ها با غیرت کار می‌کنند. مسائل مالی مهم است، اما نه تا این اندازه که مشکل خاصی به وجود بیاورد. زمانی که صدای بازیکنان درمی‌آید، قطعا کارد به استخوانشان رسیده که این اتفاق افتاده است. این اتفاق هم ممکن است برای تمام شغل‌ها بیفتد. یک نفر چند ماه با بی‌پولی کنار می‌آید، اما وقتی ببیند در امور اولیه زندگی مشکل دارد، صدایش درخواهد آمد.

وی درباره اینکه کدام بازیکن استقلال به باشگاه اخطار داده است و اینکه اگر هواداران بودند پیروزی در این مسابقه راحت‌تر نبود، گفت: این موضوع را از خود فتح‌الله‌زاده بپرسید. حضور هواداران برای ما خیلی تاثیرگذار است. سه سال است در استقلال حضور دارم، اما شاید فقط در پنج بازی طرفدار در ورزشگاه داشتیم. هواداران یار دوازدهم استقلال هستند و انتظار داریم آن‌ها را کنار خودمان داشته باشیم. جوّ بازی بدون هوادار مانند دیدار دوستانه است و کار در این وضعیت سخت می‌شود. وجود هوادار برای ما خیلی مهم است.

کد خبر 633393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.