اعتراض باشگاه تراکتور به قضاوت داور در دیدار با استقلال و کنایه به اشتباهات داوری + عکس

باشگاه تراکتور تبریز در اعتراض به پنالتی‌های کسب‌شده به‌ سود استقلال که به شکست و حذف‌ تیم در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی منجر شد، در توئیتی به اتفاقات دیدار امروز واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و تراکتور تبریز امروز _ پنجشنبه بیست‌ودوم دی‌ _ از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی در چارچوب حساس‌ترین بازی مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور یادواره آزادسازی خرمشهر برابر هم صف‌آرایی کردند و در پایان، پس از ۱۲۰ دقیقه پرهیجان و پرحاشیه، استقلال دو بر یک پیروز شد و با حذف تراکتور، به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.

در شرایطی که بازی به وقت‌های اضافه رفته بود، دقیقه ۹۳ رضا اسدی گل نخست بازی را برای تراکتور به‌ثمر رساند، اما در نیمه دوم وقت‌های اضافه ورق به یک‌باره به سود استقلال برگشت و کوپال ناظمی ابتدا یک پنالتی در دقیقه ۱۰۹ به سود استقلال گرفت که اعتراض شدید تبریزی‌ها را به‌دنبال داشت و اعتراض‌ها همچنان ادامه دارد. آنها با انتشار یک توئیت به همان صحنه که منجر به گل تساوی‌بخش استقلال شد واکنش نشان دادند و معتقدند اگر خطایی هم انجام شده، بیرون از محوطه جریمه بوده است.

اعتراض باشگاه تراکتور به قضاوت داور دیدار با استقلال و کنایه به اشتباهات داوری +عکس

در ادامه دقیقه ۱۱۹ بار دیگر به سود استقلال پنالتی اعلام شد که آن پنالتی هم بسیار جنجال به‌پا کرد. ابتدا پنالتی را اخباری از یامگا گرفت، اما کمک‌داور دستور تکرار ضربه را داد، بار دوم کوین یامگا پنالتی را گل کرد، اما باز هم به‌دلیل جلو آمدن اخباری مانند صحنه اول، پنالتی یک بار دیگر به‌سوی دروازه تراکتور زده شد که این بار یامگا پنالتی را بدون حرف‌وحدیث گل کرد تا استقلال با کامبک در وقت اضافه دوم آن هم با پنالتی‌های پرماجرا به مرحله بعدی صعود کرد.

کد خبر 633389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.