کوپال ناظمی کارت‌های زرد و قرمز خود را به‌حراج گذاشت!

در جریان دیدار استقلال و تراکتور در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، کوپال ناظمی شش بار از کارت‌ زرد و یک بار از کارت‌ قرمز استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و تراکتور تبریز امروز _ پنجشنبه بیست‌ودوم دی‌ _ از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی در چارچوب حساس‌ترین بازی مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور یادواره آزادسازی خرمشهر برابر هم صف‌آرایی کردند و در پایان، پس از ۱۲۰ دقیقه پرهیجان و پرحاشیه، استقلال دو بر یک پیروز شد و با حذف تراکتور به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.

کوپال ناظمی داور وسط این دیدار بود و یک بازی سخت را قضاوت کرد. استقلال و تراکتور به‌دنبال کسب پیروزی بودند تا با کسب پیروزی، یک مرحله بالاتر بروند و همچنان شانس خودشان را برای موفقیت در این جام زنده نگه دارند. همین مسئله موجب شد تا شاهد یک بازی پربرخورد باشیم و به‌دنبال آن کارت‌های زیادی نیز از جیب داور خارج شد.

کوپال ناظمی در این دیدار به صفا هادی (تراکتور - دقیقه ۵۸)، مهدی مهدی‌پور (تراکتور - دقیقه ۷۰)، سعید مهری (تراکتور - دقیقه ۸۱)، سیاوش یزدانی (استقلال - دقیقه ۸۳)، آرش قادری (تراکتور - دقیقه ۸۷) و صالح حردانی (استقلال - دقیقه ۸۹) کارت زرد نشان داد و هادی محمدی (تراکتور - دقیقه ۱+۱۲۰) را نیز از زمین بازی اخراج کرد تا یکی از پرکارترین بازی‌های فصل جاری فوتبال ایران رقم بخورد.

ضمن اینکه کوپال ناظمی و کمک خود در وقت اضافه دوم این بازی نیز پس از اعلام دو ضربه پنالتی، در پنالتی دوم، دو بار دستور به تکرار ضربه دادند و درمجموع با وجود گرفتن دو پنالتی برای استقلال، کوین یامگا گل‌زن آبی‌ها چهار بار پنالتی زد.

کد خبر 633351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.