ستاره هلندی اینتر تحت نظر باشگاه‌های انگلیس

مدافع هلندی باشگاه اینترمیلان با نمایش خوب خود در جام جهانی، مورد توجه باشگاه‌های انگلیسی قرار گرفته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، باشگاه‌های چلسی و تاتنهام به جذب «دنزل دامفریز» مدافع کناری اینتر علاقه‌مند هستند، اما به‌دلیل فرم ضعیف این بازیکن پس از جام جهانی، حاضر به پرداخت هزینه زیادی برای او نیستند.

ملی‌پوش هلندی در پنج بازی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یک گل به ثمر رساند اما در سه بازی اول امسال نتوانسته عملکرد قابل قبولی برای تیمش ارائه دهد.

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پس از پیروزی تیمش برابر پارما در کوپا ایتالیا روز سه‌شنبه اعتراف کرد که این بازیکن ۲۶ ساله در بهترین فرم خود قرار ندارد و باید پیشرفت بیشتری در بازی خود داشته باشد.

روزنامه‌های توتواسپورت و کوریره دلا اسپورت وضعیت نقل‌وانتقالاتی مدافع اینتر را تحلیل کرده و گفته‌اند فرم ضعیف این بازیکن در بازی‌های اخیر باعث کاهش قیمت او شده است.

درحال‌حاضر ادعا شده که باشگاه چلسی بیش از سایر تیم‌های به جذب دامفرایز علاقه‌مند بوده و حتی خواهان خرید او در پنجره نقل‌وانتقالات ژانویه است. بایرن‌مونیخ دیگر تیمی است که وضعیت این بازیکن را زیر نظر دارد.

باشگاه‌های تاتنهام و منچستریونایتد نیز به عنوان باشگاه‌های علاقه‌مند مدافع سابق آیندهوون محسوب می‌شوند. دامفرایز تا سال ۲۰۲۵ با اینتر قرارداد دارد. نراتزوری برای فروش این ستاره جوان تیم خود به دنبال پیشنهادی در محدوده ۵۰ تا ۶۰ میلیون یورو هستند.

کد خبر 633344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.