بهترین کتاب‌هایی که باید در سال جدید میلادی بخوانید

در این مقاله که توسط گروه نویسندگان انتشارات اندیشه آگاه که فعال در حوزه چاپ کتاب روانشناسی و موفقیت است نوشته شده است می‌توانید با تعدادی از بهترین‌ کتاب‌ها آشنا شوید که در سال 2022 یا در همین چند سال اخیر منتشر شده‌اند.

با آغاز هر سال جدید افراد مختلف تصمیم می‌گیرند کتاب‌ها، فیلم‌ها و سایر آثار هنری را مطالعه یا تماشا کنند. در این بین لیست‌های مختلفی که توسط وبسایت‌ها و وبلاگ‌های مختلف و حتی گاهی اوقات اشخاص مشهور منتشر می‌شوند جالب توجه هستند. با توجه به اینکه سال میلادی جدید یعنی سال 2023 به تازگی آغاز شده است، مطالعه کتاب‌هایی که بتوند علم و آگاهی ما را افزایش دهد می‌تواند نویدبخش یک سال خوب برای همه ما باشد.

در این مقاله که توسط گروه نویسندگان انتشارات اندیشه آگاه نوشته شده است می‌توانید با تعدادی از بهترین‌ کتاب‌ها آشنا شوید که در سال 2022 یا در همین چند سال اخیر منتشر شده‌اند. این کتاب‌ها در طیف‌های متنوعی هستند و به همین دلیل می‌توانند به شما در رشد فردی و افزایش آگاهی عمومی کمک کنند. با ما همراه باشید.

بهترین کتاب‌هایی که باید در سال جدید میلادی بخوانید

کتاب‌هایی که باید در سال جدید بخوانید

کتاب تمرکز از دست رفته: این کتاب نوشته یوهان هری است که یکی از روزنامه‌نگاران مشهور در جهان است. یوهان هری نویسنده و روزنامه‌نگاری است که با کتاب روابط از دست رفته به شهرت رسید و در سال 2022 نیز کتاب تمرکز از دست رفته را نوشته است. او در کتاب روابط از دست رفته به بررسی علل از دست رفتن تمرکز انسان‌های مدرن پرداخته است و مسئولیت اصلی را نیز متوجه شرکت‌های بزرگ فناوری مانند گوگل و فیسبوک می‌داند. این کتاب در بین 10 کتاب برگزیده سایت آمازون نیز قرار گرفته است و در ایران نیز توسط انتشارات اندیشه آگاه با یک ترجمه بسیار عالی منتشر و روانه بازار شده است.

کتاب برتری خفیف: این کتاب اگرچه برای نخستین بار در سال 2005 منتشر شد و ویرایش نهایی آن نیز در سال 2013 منتشر شده است اما همچنان در بین پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان قرار دارد. کتاب برتری خفیف اثر جف اولسون به شما یاد می‌دهد که زندگی و نتایج آن حاصل گام‌های کوچکی است که هر روز برمی‌دارید و شاید حتی به آن‌ها آگاهی نیز ندارید. این کتاب با داستان‌هایی زیبا و آموزنده شما را به سوی داشتن یک زندگی که می‌خواهید هدایت می‌کند. این کتاب با ترجمه شادبه بصیر که از مترجمین برجسته ایران است ترجمه شده و منتشر شده است.

کتاب خود آینده‌ات باش: این کتاب توسط دکتر بنجامین هاردی نوشته شده است که دارای دکتری روانشناسی صنعتی و سازمانی است. دکتر هاردی در کتاب جدید خود که در سال 2022 منتشر شده است با بررسی منابع علمی و پژوهش‌های مختلف، به این نتیجه می‌رسد که داشتن تصوری از خودتان در آینده می‌تواند به خود فعلی‌تان کمک کند که زندگی بهتری داشته باشید. این کتاب دارای مفاهیم غنی روانشناسی و فلسفی است و با مطالعه آن می‌توانید دیدگاهی جدید و آگاهانه به زندگی خودتان در زمان حال و آینده داشته باشید.

سایر کتاب‌های چاپ شده برای مطالعه در سال جدید

علاوه‌بر کتاب‌هایی که در بالا به معرفی آن‌ها پرداختیم، شما می‌توانید لیستی از کتاب‌های خوب را داشته باشید که با مطالعه آن‌ها دیدگاه خود را به زندگی بهتر کنید. از جمله این کتاب‌ها می‌توان به کتاب اختلالات شخصیت: مؤلفه‌ها، تاریخچه، نمونه‌ها و پژوهش‌ها تالیف ورا سونجا ماس و کتاب نقطه مطلوب: لذت‌های رنج و جستجوی معنا تالیف پل بلوم اشاره کرد.

شما می‌توانید با دنبال کردن انتشارات اندیشه آگاه در اپلیکیشن‌های مختلف مطالعه کتاب و همچنین مراجعه به وبسایت این انتشارات از جدیدترین آثار منتشر شده توسط این ناشر اطلاع یابید. انتشارات اندیشه آگاه در زمینه چاپ کتاب روانشناسی و موفقیت فعالیت دارد و برخی از برجسته‌ترین کتاب‌های چند سال اخیر ایران را منتشر کرده است.

برچسب ها : کتاب,ترجمه کتاب,چاپ کتاب,انتشارات اندیشه آگاه,

کد خبر 633334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.