سارق سابقه‌دار کابل برق در خمینی‌شهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر گفت: سارق سابقه‌دار کابل برق با پنج فقره سرقت در عملیات مأموران این فرماندهی دستگیر شد.

سرهنگ غلامرضا براتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اطهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل و تجهیزات انتقال برق در سطح شهرستان خمینی‌شهر، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران گشت یگان امداد این فرماندهی حین گشت‌زنی مؤثر و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی، سارق را که در حال فروش کابل برق‌های مسروقه بود شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر با اشاره به کشف ۴۰ کیلوگرم کابل برق فشارقوی مسروقه در بازرسی از خودروی متهم، تصریح کرد: متهم دستگیری شده که از سارقان سابقه‌دار بود، پس از انتقال به کلانتری، در تحقیقات اولیه انجام شده به پنج فقره سرقت کابل برق در این شهرستان اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه، مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 633324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.