۱۵ تن آرد خارج از شبکه توزیع در کاشان کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: ۱۵ تن آرد خارج از شبکه توزیع به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در عملیات مأموران این فرماندهی کشف شد.

سرهنگ ایرج کاکاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با احتکار کالاهای اساسی و ارزاق عمومی، مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از اقدام مجرمانه افرادی در خصوص فروش آرد خارج از شبکه توزیع مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه کامیون شده که در بازرسی از این خودرو تعداد ۳۰۵ کیسه آرد به وزن ۱۵ تن کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ارزش محموله کشف شده را برابر ارزیابی کارشناسان سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این خصوص دو متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش پلیس برای مبارزه با محتکران و اخلالگران اقتصادی با تمام توان ادامه دارد و با سودجویان در این زمینه قاطعانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد شد، از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 633322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.