ساپینتو ترسید و به وعده‌اش عمل نکرد!

ریکاردو ساپینتو برخلاف اینکه در کنفرانس‌خبری روز گذشته گفته بود محمد محبی مقابل تراکتور بازی می‌کند حداقل او را فیکس نکرده و شاید در نیمه‌دوم از وینگر کلیدی‌اش استفاده کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _پنجشنبه بیست‌ودوم دی‌ماه_ از ساعت ۱۵ در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران و در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام‌حذفی فوتبال ایران، یادواره آزادسازی خرمشهر و مرحله‌ای که به‌نام خلیج‌فارس مزین شده است، دو تیم فوتبال استقلال تهران و تراکتور تبریز مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

محمد محبی در دیدار استقلال مقابل تراکتور در هفته پانزدهم لیگ‌برتر فوتبال، در دقیقه ۲۰ بازی آسیب دید و جای خود را به امیرارسلان مطهری داد؛ وی در تمرینات تاکتیکی روزهای اخیر آبی‌پوشان حضور پیدا نکرده بود و در آستانه بازی امروز به تمرینات‌گروهی پیوست.

محبی با تلاش‌های پزشکان استقلال مصدومیت خود را پشت‌سر گذاشت و هم‌اکنون مشکل چندانی ندارد، روز گذشته ریکاردو ساپینتو در کنفرانس‌خبری قبل از مصاف برابر تراکتور اعلام کرد محمد محبی در ترکیب آبی‌ها بازی خواهد کرد.

اما با این‌وجود آقای ساپینتو ضمن ریسک‌نکردن درخصوص محمد محبی برای تشدید مصدومیت مهره تاثیرگذار خود، به وعده‌اش عمل نکرد و در ترکیب اصلی استقلال برابر تراکتور از وی استفاده نکرد؛ پیش‌بینی می‌شود محبی در نیمه‌دوم و در صورت گره‌خوردن بازی، به‌عنوان یار تعویضی وارد زمین شود.

کد خبر 633320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.