تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر استان کم‌سابقه است

شهردار کرمانشاه گفت: تکریم خانواده شهدا را وظیفه خود می‌دانیم و در این راستا کارکنان شاغل در شهرداری که از خانواده شهدا و ایثارگران هستند را مورد توجه قرار داده‌ایم. این کارکنان در حال تبدیل وضعیت هستند که در میان ادارات و ارگان‌های استان به نوعی کم‌سابقه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نادر نوروزی در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، اظهار کرد: زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا وظیفه همه ما و بخشی از جهاد تبیین است که مورد تأکید و سفارش مقام معظم رهبری است و بدون شک ادامه دادن راه شهدا خیر و صلاح همه کشور را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: اگر راه و اهداف شهدا به درستی دنبال شود پیشرفت‌های چشم‌گیرتری در همه عرصه‌ها به دنبال خواهیم داشت و یکی از مواردی که می‌تواند یاد و نام شهدا را زنده نگه دارد بازدید و سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران است و این مسئله یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری است.

شهردار کرمانشاه خاطرنشان کرد: تکریم خانواده شهدا را وظیفه خود می‌دانیم و در این راستا کارکنان شاغل در شهرداری که از خانواده شهدا و ایثارگران هستند را مورد توجه قرار داده‌ایم. این کارکنان در حال تبدیل وضعیت هستند که این اقدام در میان ادارات و ارگان‌های استان به نوعی کم‌سابقه است.

خسرو شهیدی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه نیز با تقدیر از زحمات و تلاش‌های شهرداری جهت تکریم خانواده شهدا و ایثارگران گفت: شهرداری کرمانشاه در تکریم خانواده شهدا و رسیدگی به آنها از ادارات پیشرو است و نمونه آن برگزاری همایش تجلیل از آزادگان است که بسیار خوب برگزار شد.

وی ادامه داد: شهرداری در تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر و خانواده شهدا نیز بسیار خوب عمل کرده است و امیدواریم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با کمک شهرداری با کیفیت بهتری انجام شود.

کد خبر 633262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.