بیش از ۲۰۰۰ اخطاریه به مشترکان پرمصرف گاز در استان اصفهان/ لیست پرمصرف‌ها اعلام می‌شود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تاکنون شرکت گاز در استان ۱۷ هزار پایش انجام داده و از ابتدای آبان‌ماه برای ۲۱۵۰ مشترک پرمصرف اخطاریه ابلاغ کرده و گاز حدود ۲۱۰ مشترک نیز قطع شده است.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به فعالیت ۷۰ اکیپ برای بازرسی خاموشی سیستم‌های گرمایشی ادارات و مدارس اصفهان، اظهار کرد: از مشترکان خانگی استان درخواست می‌کنیم با توجه به افزایش برودت هوا و استفاده عادلانه از گاز طبیعی، عموم هموطنان در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند تا مشکل با مصرف درست رفع شود.

وی درباره برگزاری جلسه مدیریت بحران گاز طی روز گذشته، افزود: مقرر شده است که هرگونه اعمال محدودیت توسط شرکت گاز با هماهنگی مشترکان در بخش‌های صنعت انجام شود.

لیست سرپیچی ادارات و مدارس از اجرای قانون صرفه‌جویی مصرف گاز اعلام می‌شود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه به دلیل تشدید بارش برف در استان اصفهان، هدف از تعطیلی مدارس و ادارات در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با اهداف مصرف و صرفه‌جویی بهینه سوخت گاز است، گفت: توصیه می‌شود که مشترکان در بخش‌های خانگی، صنعتی و تجاری با رعایت اصول ایمنی در مصرف گاز صرفه‌جویی لازم را داشته باشند تا هرگونه پیشگیری اختلال در تأمین گاز انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه در بارزسی‌های تیم‌های شرکت گاز از خاموشی سیستم‌های گرمایشی مدارس و ادارات استان اصفهان، گزارش‌ها آمارها مصرف بهینه پس از جمع‌بندی از کاهش انرژی و رعایت آن از سوی مناطق مورد نظر روز شنبه بیست‌وچهارم دی‌ماه اطلاع‌رسانی خواهد شد، خاطرنشان کرد: تاکنون شرکت گاز در استان ۱۷ هزار پایش انجام داده و از ابتدای آبان‌ماه برای ۲۱۵۰ مشترک پرمصرف اخطاریه ابلاغ کرده و گاز حدود ۲۱۰ مشترک نیز قطع شده است.

کد خبر 633213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.