فعالیت ۱۰۰ نیرو در ستاد برف‌روبی خمین

شهردار خمین گفت: به منظور خدمات‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان ضمن تقسیم شهر به بخش‌های مختلف، ۱۰۰ نیرو با امکانات کامل فعالیت دارند.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه با آغاز برف زمستانه کار برف‌روبی معابر اصلی و فرعی سطح شهر آغاز شد و تا پاکسازی کامل ادامه دارد، اظهار کرد: شهرداری خمین در زمان بارش برف با هدف مدیریت بهتر بحران ضمن تقسیم‌بندی شهر به چهار بخش جنوب شرق، جنوب غرب، شمال شرق و شمال غرب تعدادی ناظر و نیرو نیز برای هر بخش مشخص می‌کند.

وی افزود: همزمان با بارش برف روز گذشته کار برف‌روبی با بسیج ۷۰ نیروی خدماتی از ساعات اولیه صبح در معابر سطح شهر آغاز شد. تاکنون بسیاری از معابر اصلی پاکسازی شده است تا عبور و مرور شهروندان راحت‌تر انجام شود.

شهردار خمین خاطرنشان کرد: ۳۰ نیروی خدماتی مشغول برف‌تکانی درختان هستند و ماشین‌آلات شهرداری شامل ماشین برف‌روب، نمک‌پاش، گریدر و مینی لودر کار برف‌روبی معابر به خصوص معابر ورودی شهر و شن‌پاشی و نمک‌پاشی معابر فرعی را با چهار خودروی نیسان انجام می‌دهند.

احمدی با بیان اینکه شهروندان در صورت لزوم برای از بین بردن لغزندگی‌ها از مخازن شن و نمک استفاده کنند، گفت: با توجه به مضرات نمک برای درختان، گل‌ها و محیط زیست و تخریب بسیار شدید آسفالت و کف‌فرش پیاده‌روها، شهروندان از مصرف بیش از حد نمک در معابر شهری خودداری کنند.

کد خبر 633210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.