مدیریت شهری اصفهان در هفته‌ای که گذشت

مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته را در بسته خبری ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «مهمترین علت آلایندگی در این روزها مصرف مازوت است / حداقل در شرایط اضطرار مازوت مصرف نکنید»، «شأن شهروندان را حفظ می‌کنیم / ‏‬ ۱۸۵ اتوبوس سهم اصفهان از اتوبوس‌های دولتی»، «پیشنهاد ۷۰۰ پروژه بهبودی، دستاورد ارزیابی تعالی سازمان در شهرداری اصفهان»، «دفاتر تسهیل‌گری نقش میانجی‌گری بین مدیریت شهری و مردم را دارد»، «طرح زوج و فرد خودروها در اصفهان لغو شد»، «پایتخت‌نشینان! چه باید بشود که بفهمید در حال نابودی اصفهان هستید؟»، ««شهرجو» از دل دانشجویان، مدیران شهری انتخاب می‌کند»، «مردم اصفهان هزینه مازوت‌سوزی را می‌پردازند»، «چهره‌های موفق به جوانان و نوجوانان معرفی شوند / تقویت زیرساخت‌های مورد نیاز نیروی انتظامی» و «تصویب لایحه‌ای ویژه به مناسبت روز زن / فرزندان مهمان مادران شدند»، مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته بود که گزیده‌ای از آن را در این بسته خبری ایمنا می‌خوانید.

مهمترین علت آلایندگی در این روزها مصرف مازوت است / حداقل در شرایط اضطرار مازوت مصرف نکنید

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان با بیان اینکه مهمترین علت آلایندگی در این روزها مصرف مازوت است، گفت: مردم به شکل‌های مختلف از متولیان درخواست کردند که حداقل در شرایط اضطرار مصرف مازوت متوقف شود، متولیان نیز باید شرایط مردم اصفهان را درک کنند.

شأن شهروندان را حفظ می‌کنیم / ‏‬ ۱۸۵ اتوبوس سهم اصفهان از اتوبوس‌های دولتی

سیدعباس روحانی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: از سهمیه دولت ۹۰ دستگاه اتوبوس به اصفهان اختصاص یافته بود که با رایزنی‌های انجام شده تعداد آن را به ۱۸۵ دستگاه افزایش دادیم؛ سهم شهرداری نیز به‌طور کامل واریز شده و اتوبوس‌ها در حال تولید است و تاکنون ۱۲ دستگاه از مجموع ۱۸۵ دستگاه اتوبوس تحویل شهرداری این کلان‌شهر شده است.

پیشنهاد ۷۰۰ پروژه بهبودی، دستاورد ارزیابی تعالی سازمان در شهرداری اصفهان

سعید ابراهیمی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با اشاره به دستاوردهای اجرای الگوی ارزیابی و تعالی سازمانی در شهرداری اصفهان به عنوان نخستین شهرداری کشور گفت: پیشنهاد بیش از ۷۰۰ پروژه بهبودی از دستاوردهای ارزیابی تعالی سازمان در شهرداری اصفهان است.

دفاتر تسهیل‌گری نقش میانجی‌گری بین مدیریت شهری و مردم را دارد

فریاد پرهیز، رئیس اداره مطالعات و برنامه‌ریزی شهری معاونت معماری و شهرسازی شهرداری اصفهان گفت: دفاتر تسهیل‌گری نهاد توسعه است که نقش میانجی‌گری بین مدیریت شهری و مردم را دارد و به نوسازی بافت‌های فرسوده شهری کمک می‌کند.

طرح زوج و فرد خودروها در اصفهان لغو شد

هادی کریمی، مدیر مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری اصفهان از لغو طرح زوج و فرد خودروها در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بیست‌ویکم و بیست‌ودوم دی خبر داد و گفت: این طرح از روز شنبه بیست‌وچهارم دی در دو نوبت صبح و عصر فعال خواهد بود.

پایتخت‌نشینان! چه باید بشود که بفهمید در حال نابودی اصفهان هستید؟

احمدرضا مصور، رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به آلودگی هوای این کلان‌شهر گفت: بر اساس وظایف ذاتی شورای اسلامی شهر و سنگینی تکلیف و حقوق مردم از بانیان این وضعیت شکایت خواهیم کرد.

«شهرجو» از دل دانشجویان، مدیران شهری انتخاب می‌کند

مصطفی نباتی‌نژاد، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان، گفت: رویداد بین‌المللی سرمایه‌گذاری استان در ماه‌های آینده برگزار خواهد شد که در این رویداد، شهرداری اصفهان تعداد زیادی از پروژه‌های خود را معرفی خواهد کرد و مجوزهای آن از سازمان‌های مختلف به‌صورت بدون نام داخل کیف مجوزها قرار داده می‌شود.

مردم اصفهان هزینه مازوت‌سوزی را می‌پردازند

منوچهر مهروی‌پور، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان بر ضرورت توقف مصرف مازوت و نوسازی ناوگان تاکسیرانی تاکید کرد و گفت: یکی از مهمترین علل آلودگی، مصرف مازوت است؛ به‌طوری که اصفهان در محاصره مازوت قرار گرفته است و مردم در حال پرداخت هزینه‌های مازوت‌سوزی هستند.

چهره‌های موفق به جوانان و نوجوانان معرفی شوند / تقویت زیرساخت‌های مورد نیاز نیروی انتظامی

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، گفت: نیاز است چهره‌های موفق حوزه‌های مختلف به جوانان و نوجوانان معرفی تا توانمندی آن‌ها به دیگران ارائه شود.

تصویب لایحه‌ای ویژه به مناسبت روز زن / فرزندان مهمان مادران شدند

علی صالحی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان طرح‌ها و لوایح بررسی شده در هفتادویکمین جلسه علنی شورا را تشریح کرد.

کد خبر 633178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.