مهدی تارتار: مسئولیت شکست برابر مس با من است/ ۳ بازیکن جدید جذب خواهیم کرد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: به‌طور قطع ما باید مانند بقیه تیم‌ها ضعف‌هایمان را پوشش دهیم. تیم ما به سه بازیکن جدید نیاز دارد تا بتوانیم از جایگاه فصل گذشته‌مان دفاع کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار در کنفرانس خبری پس از تقابل ذوب‌آهن مقابل مس رفسنجان در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی و تحمل شکست یک بر صفر که به حذف گاندوها منجر شد، اظهار کرد: بازی نزدیکی بود. هر دو تیم به‌خوبی یکدیگر را آنالیز کرده بودند و البته شرایط آب‌وهوایی روی کیفیت زمین نیز تاثیر گذاشته بود. در نیمه دوم برای لحظه‌ای غافلگیر شدیم و زمانی که خیلی خوب بازی می‌کردیم، گل خوردیم. ما برای بازیکنانمان آنالیز کرده بودیم که لوسیانو پریرا چطور خودش را بین مدافع و توپ قرار می‌دهد و ضربات خوبی می‌زند. ما بازی خوبی ارائه کردیم، اما دیگر جام حذفی برای ما تمام شد و باید روی مسابقات لیگ برتر تمرکز کنیم تا شرایطمان در جدول رده‌بندی بهتر شود.

وی درباره قضاوت محمدحسین زاهدی‌فر در دیدار امروز افزود: به‌نظرم آقای زاهدی‌فر خوب قضاوت کرد. صحنه‌های مشکوکی وجود داشت که باید کارشناسی شود، اما فکر می‌کنم گروه داوری قضاوت خوبی انجام داده است.

سرمربی ذوب‌آهن درباره حضور نزدیک به صد تماشاگر در ورزشگاه شهدای مس تصریح کرد: حضور هواداران در ورزشگاه جای امیدواری دارد و امیدوارم در همه ورزشگاه‌ها شاهد حضور هواداران باشیم. ای کاش هرچه زودتر مشکلات مرتفع شود و شاهد حضور تماشاگران در تمام ورزشگاه‌های ایران باشیم.

وی در واکنش به فعالیت گاندوها در نقل‌وانتقالات زمستانی برای تقویت تیم خاطرنشان کرد: قطعا ما باید مانند بقیه تیم‌ها ضعف‌هایمان را پوشش دهیم. تیم ما به سه بازیکن جدید نیاز دارد تا بتوانیم از جایگاه فصل گذشته‌مان دفاع کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره موقعیت‌های پرشماری که ذوب‌آهن در بازی امروز مقابل مس رفسنجان از دست داد نیز گفت: ما امروز از تیم جوانان و امیدمان در ترکیب اصلی بازیکن داشتیم. به‌هرحال ما باید تاوان بدهیم. اینکه جوانی رشد پیدا کند، لذت‌بخش است. من همه مسئولیت را قبول می‌کنم و باخت امروز هم مسئولیتش با من است. همین که یک جوان در لیگ و حذفی بازی می‌کند، لذت‌بخش است. ما هم باید با تمرین این مشکلات را حل کنیم.

کد خبر 633161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.