امدادرسانی به ۲۲۶ نفر از گرفتاران در برف و کولاک/ تمام راه‌های شهرستان لنجان باز است

فرماندار شهرستان لنجان گفت: از بامداد روز گذشته تا بامداد امروز بیست‌ویکم دی‌ با تلاش تیم امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر پایگاه قلعه‌آقا به ۲۲۶ نفر امدادرسانی شده است.

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه یکی از مسائل مهم و جدی در جریان بارش سنگین برف آمادگی دستگاه‌ها و مدیران شهرستان لنجان بود، اظهار کرد: بارش برف و باران به‌دلیل حفظ ذخایر آبی در بالادست نعمت الهی است، اما با توجه به اهمیت تردد ایمن شهروندان از مسیرهای مواصلاتی شهرستان لنجان تلاش شد تا این رحمت الهی تبدیل به نقمت نشود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام مسیرهای اصلی محورهای شهرستان لنجان باز است، افزود: بر اساس اعلام هواشناسی درباره روزهای پایان هفته، شاهد بارش برف در شهرها و روستاهای شهرستان لنجان بودیم؛ به گونه‌ای که محورهای مواصلاتی شهرستان لنجان را سفیدپوش کرد.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: با توجه به تدابیر اتخاذشده و تلاش شبانه‌روزی و جهادی راهداران، مدیریت شهری شهرهای ۹گانه شهرستان لنجان، پلیس راه، امدادگران جمعیت هلال‌احمر و همه اعضای ستاد بحران شهرستان، همه راه‌های اصلی و درون شهری و روستایی شهرستان لنجان باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش‌های ارائه‌شده از بامداد روز گذشته تا بامداد امروز بیست‌ویکم دی با تلاش تیم امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر پایگاه قلعه‌آقا، به ۲۲۶ نفر امدادرسانی شده است.

محمدی اضافه کرد: توزیع ۴۸ بسته غذایی، اسکان ۲۰ نفر از مسافران گرفتار در برف، رهاسازی ۶۶ مورد خودرو گرفتار در برف و کولاک، توزیع آب معدنی و کمک به ۳۰ خودرو برای نصب زنجیر چرخ، از دیگر اقداماتی است که از بامداد روز گذشته تا بامداد امروز بیست‌ویکم دی توسط امدادگران هلال‌احمر شهرستان لنجان انجام شده است.

وی انسجام و وحدت دستگاه‌ها و مدیران برای خدمات‌رسانی شایسته به شهروندان و مسافران را ضرورتی جدی دانست و اظهار کرد: اگر همکاری و هماهنگی در کارها نباشد، حتی در صورت برخورداری از همه امکانات، تجهیزات و ناوگان خودرویی موردنیاز، باز هم دچار مشکل خواهیم شد؛ اما خوشبختانه با آمادگی دستگاه‌ها و اعضای ستاد بحران شهرستان لنجان، شاهد خدمت‌رسانی قابل قبول دستگاه‌ها با وجود بارش سنگین برف در این شهرستان بودیم.

کد خبر 633156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.