مرد مغضوب چلسی در راه اتلتیکو مادرید!

گزارش‌ها حاکی از آن است که اتلتیکو مادرید پس از موافقت با قرض دادن ژائو فلیکس به چلسی تا پایان فصل، درباره شرایط انتقال پیر امریک اوبامیانگ پرس‌وجو کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به‌نظر می‌رسد مهاجم پرتغالی با مبلغ قرضی ۱۱ میلیون یورویی (۹.۷ میلیون پوند) راهی غرب لندن شده است و طبق گزارش‌ها، چلسی قرار است دستمزد ۲۷۰ هزار پوندی در هفته او را به‌طور کامل پرداخت کند. در حالی که اوبامیانگ هنوز توسط آبی‌ها وارد بازار نشده است، ایونینگ استاندارد گزارش می‌دهد که باشگاه درخواستی از اتلتیکو برای این بازیکن ۳۳ساله دریافت کرده است که نامش در مذاکرات برای فلیکس ذکر شده است.

اوبامیانگ در زمان توماس توخل که در گذشته در بوروسیا دورتموند با هم کار کرده بودند به چلسی پیوست، ولی حالا زیر نظر گراهام پاتر که جانشین مرد آلمانی شده مورد توجه قرار نگرفته و از ششم نوامبر، بازی‌ای برای آبی‌ها انجام نداده است. اگرچه بازیکن ملی‌پوش گابنی در اسپانیا بسیار مورد توجه است، با زدن ۱۳ گل در ۲۴ بازی برای بارسلونا در نیمه دوم فصل ۲۰۲۱-۲۲.

گمان می‌رود که دیگو سیمئونه به‌دنبال خرید اوبا و ممفیس برای جایگزینی فلیکس و خرید جدید وولوز، متئوس کونا، باشد.

خرید فلیکس می‌تواند برای جدایی اوبامیانگ تاثیر داشته باشد. ایونینگ استاندارد همچنین اعلام کرد که کریستین پولیشیچ و حکیم زیخ، که هر دو ۱۸ ماه از قراردادشان باقی مانده است، آماده ترک باشگاه هستند. چلسی قبلا بنوا بادیاشیل، دیوید داترو فوفانا و آندری سانتوس را در پنجره شلوغ ژانویه به خدمت گرفته است.

با توجه به اینکه چلسی هنوز به این درخواست پاسخ نداده است و اتلتیکو نیاز به ارائه پیشنهاد رسمی دارد، احتمال جدایی اوبامیانگ از باشگاه هنوز در مراحل اولیه است.

کد خبر 633125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.